משחקי הכוחות בעונה 8 של משחקי הכס נחשפים בטיזר חדש

מתוך “משחקי הכס: עונה 6, פרק 10” (תמונה באדיבות HBO)

עונה 8 של משחקי הכס (Game of Thrones) תגיע רק באפריל 2019, על כך למדנו לראשונה בחודש הקודם, וכעת משחררת רשת HBO המפיקה את הסדרה טיזר אשר רומז לנו זו פעם נוספת למשחקי הכוחות שילוו אותנו בעונה האחרונה של הסדרה.

בטיזר הקצר אנו נחשפים לסוג של שדה קרב, כאשר אותו מכסה שכבה של קור המתפזרת לכל עבר ומתייחסת לנוכחותו ההולכת וגוברת של מלך הלילה וצבא הזומביים הענק שלו. שכבת הקרח מכסה לא רק את האדמה, אלא גם מעידה על העבר של הסדרה עם הצגת הקפאתו של סאמר, אחד מזאבי הענק של משפחת סטארק, כשמיד אחריו מוצג אחד מדרקוניה של דאינריז לבית טארגריאן, הראשונה לשמה, אם הדרקונים, עליו השתלט מלך הלילה לאחר מותו.

מן הצד השני של זירת הקרב אנו רואים אש מתפרצת ואוכלת את כל מה שסביבה, זו רומזת לנוכחותם של דאינריז והדרקונים שלה. שני האלמנטים מגיעים זה לזה ומתנגשים בתוך חומה – קרח נגד אש.

בעונה השמינית והאחרונה של הסדרה יעמדו שני כוחות זה מול זה, אף שישנם שלושה מלכים הנלחמים על הכתר, זאת מלבד מלך הלילה, המלך הרביעי. בטיזר אנו רואים שוב את איחוד הכוחות בין סרסיי לאניסטר, אותה משחקת לנה הידי (Lena Heady), שתחבור לג’ון סנואו, המלך בצפון אותו מגלם קיט הארינגטון (Kit Harington) ולדאינריז, אם הדרקונים, אותה משחקת אמיליה קלארק (Emilia Clarke) על מנת להילחם בכוחותיו של מלך הלילה.

עונה 8 של משחקי הכס תכלול שישה פרקים בלבד, אך כל פרק יהיה ארוך מהרגיל, באורך של כשעה וחצי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים