נווידיה צפויה להכריז על GeForce MX250 – דור ההמשך לכרטיס המסך לניידים

nVidia nVidia

מפרט לנייד עתידי של HP, ה-HP Zhan 66  Pro 14 G2, דלף לרשת והציג לראשונה את GeForce MX250, דור ההמשך לכרטיסי המסך הניידים של נווידיה (nVidia) שיחליף את כרטיס ה-GeForce MX150 הוותיק כפתרון הביניים של החברה לשוק הגרפי לניידים.

כרטיס ה-GeForce MX150 מבוסס ארכיטקטורת הפקסל (Pascal) הוצג בשנת 2017 כתחליף לכרטיס ה-GeForce 940MX כאשר לקראת 2019 אנו מקבלים סימן ראשון לדגם חדש שיחליף גם את ה-MX150. מעט מאוד ידוע על הכרטיס בשלב זה מלבד השם שלו והשימוש ב-2GB זיכרון מסוג GDDR5.

הדלפה MX 250 (מקור videocardz)
הדלפה MX 250 (מקור videocardz)

ה-MX250 צפוי להיות הדגם הבסיסי של נווידיה בעבור מחשבים ניידים שיצטרף לכרטיסי ה-GeForce RTX הניידים שצפויים להיחשף באופן רשמי במהלך תערוכת האלקטרוניקה הצרכנית CES 2019 שתיערך בינואר הקרוב בארה”ב. השאלה הגדולה ביותר סביב ה-MX250 נוגעת לליבה בה הכרטיס ישתמש – האם מדובר על ליבת פסקל זו פעם נוספת או על ליבת Turing חדשה, בדומה לכרטיסי ה-RTX השונים.

בעוד מרבית האנשים מתרכזים בגרסאות החזקות של כרטיסי המסך לניידים של נווידיה מסדרת GTX 10X0, כרטיס ה-MX150 תופס נתח שוק גדול בניידים הזולים יותר כשהוא שם דגש על צריכה חשמלית נמוכה יותר ומתחרה בכרטיסי המסך המובנים של אינטל ו-AMD, מה שלא הופך אותו לכרטיס חלש במיוחד. כרטיס מסך זה מסוגל להריץ משחקים בצורה סבירה, מה שצפוי להשתפר עוד יותר בגרסת ההמשך, MX250.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים