הדלפה: סמסונג תשלב סורק טביעות אצבע על מסך ה-Galaxy A10

קורא טביעות אצבע ב-Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) קורא טביעות אצבע ב-Samsung Galaxy A8 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

רק בחודש ספטמבר האחרון הוציאה סמסונג הודעה לפיה בכוונתה לשים דגש גדול יותר על שוק הביניים וההוכחות כי היא בוחרת בדרך זו כבר נמצאות בשוק ונמכרות כדגמי ה-Galaxy A7 וה-Galaxy A9 החדשים אשר מגיעים עם מערך צילום משולש ומרובע, בהתאמה. הניצן האחרון לדגש החדש אותו היא שמה על שוק הביניים, מגיע דרך ציוץ של מדליף סיני חדש הטוען כי החברה תשלב סורק טביעות אצבע בדגם ה-Galaxy A10.

על פי המדליף, סמסונג עתידה להטמיע בממשיך הדרך של הסדרה סורק טביעות אצבע מתחת למסך, ובמידה והיא תבצע את ההכרזה לפני חודש פברואר הקרוב, המכשיר יתפוס את מקומו כראשון לשלב סורק טביעות אצבע מתחת למסך מבית החברה. אומנם, ייתכן כי סמסונג תקבע את ההכרזה לאחר חודש פברואר, זאת עקב ההשערה שהחברה שומרת את הפיצ’ר למכשירי הדגל שלה.

בנוסף לדברים הללו, מכשיר ה-Galaxy A10 מתוכנן להגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 845, זאת על פי אותו המדליף המוזכר לעיל. במידה וסמסונג תעשה זאת, דגם ה-Galaxy A10 יהיה מסוגל להתחרות ראש בראש עם דגמי ה-Galaxy S9 וה-Galaxy Note 9, כשזה עתיד להגיע עם מחיר נמוך משלהם וסורק טביעות אצבע מתחת למסך בנוסף.

נוכל לשער כי עקב ההחלטה של סמסונג לעבור לשימוש בחור מצלמה הנמצא על גבי המסך בדגם ה-Galaxy A8s, כי גם דגם ה-Galaxy A10 יציע את מסך ה-Infinity O המשלב חור זה בתצוגה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים