דיווח: סמסונג תשלב מערך צילום משולש בסמארטפון המתקפל Galaxy F

שלט Samsung Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

הדיווחים וההדלפות אודות סדרת ה-Galaxy S10 ומכשיר הסמארטפון המתקפל Galaxy F ממשיכים להיערם, כאשר דיווח מאתר ETNews מספק לנו כעת דיווח נוסף לרשימה לפיו סמסונג צפויה לקבל רכיבים לסמארטפונים מ-Samsung Electro Mechanics (נקראת גם SEMCO), אשר מהווה חברת-בת לקבוצת סמסונג. על פי המידע העדכני אנחנו מגלים כי SEMCO תספק את מודול מערך הצילום המשולש למכשירים החדשים.

במסגרת הדיווח נאמר כי SEMCO תספק לסמסונג את המודולים המדוברים לכל המכשירים שיוכרזו במהלך מחצית השנה הראשונה של 2019, כך שנוכל לצפות שגם סדרת ה-Galaxy S10 וגם מכשיר ה-Galaxy F המתקפל יהנו ממערך הצילום המשולש. המערך המדובר כולל זוג מצלמות עם תפקידים שאינם ידועים בשלב זה, זאת בנוסף לחיישן שלישי המציע צילום בזווית רחבה במיוחד.

בעוד שהביקוש למערכי צילום משולשים עולה בשוק הרחב, חברת SEMCO מכינה עצמה לקראת הבאות כשראינו את מערכי הצילום בעלי החיישנים המרובים כבר באוקטובר 2018 עם הכרזתה של סמסונג על ה-Galaxy A7 אשר הציע מערך צילום משולש וה-Galaxy A9 המציע מערך צילום מרובע. בנוסף לדברים הללו, חברת SEMCO עתידה לספק לסמסונג גם לוחות ראשיים ומשניים לסוג המסכים החדשים אשר יוצעו עם מכשיר ה-Galaxy F, זאת עקב כך שלייצור המכשיר נדרשים מסכים דקים ורחבים יותר מהרגיל.

אומנם, זה הוא לא הרכיב האחרון אותו סמסונג עתידה לקבל מ-SEMCO, ועל פי הדיווח המתואר גם קבלים מרובי שכבות בעלי מבנה קרמי צפויים להיכלל במעבר הסחורה. הקבלים המדוברים צפויים להיות מוצר מבוקש למדי בשנת 2019, כאשר צריכת החשמל בטלפונים עולה סמסונג זקוקה לרכיבים חדשים לשם קבלת כמות הזרם המופקת וזו מתכננת לפתור את הבעיה באמצעות שימוש בחברת הבת SEMCO לייצור הרכיבים.

ברבעון הראשון של שנת 2019 צפויה סמסונג להציג את מכשיר ה-Galaxy F המתקפל אותו הציגה באופן חלקי בתערוכת המפתחים האחרונה, וזה אמור להגיע עם מסך בגודל 7.3 אינץ’ במצב פתוח, כאשר במצב סגור תוכלו להשתמש במסך בגודל 4.58 אינץ’ הממוקם על גבו של המכשיר.

כמות המכירות המצופה מצד סמסונג עומדת על מיליון יחידות בשנה שלאחר ההכרזה, כשחברת המחקר Strategy Analytics מעריכה כי הביקוש הכללי למכשירי טלפון מתקפלים יעמוד על 3 מיליון במהלך שנת 2019, ומשם יעלה ל-14 מיליון בשנת 2020 ול-50 מיליון בשנת 2022.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים