גאדג’טי מסקר: OnePlus Bullets Wireless – אוזניות אלחוטיות ברמה גבוהה ומחיר טוב

OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת OnePlus מוכרת בעיקר בהיותה מפתחת סמארטפונים וזכתה להצלחה לא קטנה הודות לשילוב חומרה מתקדמת, דגש על מה שמשתמשי הקצה מחפשים וכמובן – מחיר נמוך בהשוואה ליצרניות המובילות בשוק. אמנם מכשירי הטלפון של וואן פלוס מוכרים לרבים בישראל ובעולם, אך החברה מייצרת גם מוצרים נוספים, בהם אוזניות ה-OnePlus Bullets Wireless אותן קיבלנו לאחרונה לסקירה.

את אוזניות הבלוטות’ שלה השיקה החברה לפני כחצי שנה, ואלו כבר נמכרות בישראל מזה מספר חודשים דרך היבואן הרשמי סל נאו. ממש כמו שעשתה בתחום הטלפונים, גם בצד האוזניות ניכר כי OnePlus שמה דגש על התאמת היכולות של האוזניות לדרישות המשתמשים, כך שנמצא ב-Bullets Wireless יכולות טעינה מהירה, רמת שמע טובה ונוחות שימוש.

מה בקופסה?

את הקופסה עיצבה OnePlus באופן נאה למדי, כשכבר בפתיחתה נוכל לראות את האוזניות מונחות על גבי ציור.. של האוזניות, המוסתרות תחתיו יחד עם חוברת הוראות במספר שפות (לא כולל עברית). בצידה השני של הקופסה נמצא תיק נשיאה קומפקטי בצבע אדום המזוהה עם החברה, זה נפתח ונסגר באמצעות זוג מגנטים וניתן לאחסון בכיס די בקלות.

לבסוף, משלבת החברה באריזה גם שלושה סטים בגדלים שונים של מתאמי סיליקון לאוזניים עבור פעילויות ספורטיביות ושלושה מתאמים בגדלים שונים לשימושים רגילים.

OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

עיצוב ושימוש שוטף

ה-Bullets Wireless של OnePlus הן אוזניות קשת אלחוטיות שנועדו ללבישה על העורף. על גבי הקשת עצמה נמצא מחבר טעינה מסוג USB-C, נוח מאוד במידה ויש לכם סמארטפון עם מטען בעל חיבור דומה, שכן תוכלו להשתמש בזה גם לצורך טעינת האוזניות. כפתור ההפעלה\כיבוי ממוקם אף הוא על גבי קשת האוזניות, באותו צד בו תמצאו את מחבר הטעינה.

מן הקשת יוצאים שני חוטים, אחד מכל צד, אשר בקצה שלהם נמצא את האוזניות עצמן, כאשר על גבי החוט הימני נמצא שלט עם שלושה כפתורים המיועדים להגברה והחלשה של עוצמת השמע וכפתור שליטה אמצעי המשמש ככפתור Play/Stop וכן לצורך העברת שירים קדימה או אחורה ולשם הפעלת העוזרת הקולית במכשיר (בלחיצה ארוכה).

אף שנוח למדי להשתמש באוזניות באמצעות השלט הממוקם עליהן, ולמרות שהן גם מאוד נוחות וכמעט בלתי מורגשות, בצד העיצוב הן לוקות בחסר. שני המודולים המאחסנים מצד אחד את הסוללה ומן הצד השני את רכיב הבלוטות’ גדולים למדי ומושכים את העין והחוטים היוצאים מהם נוטים להתקפל כלפי חוץ, וזה לא נראה ממש טוב אם כל מה שרציתם זה אוזניות שלא ישימו לב אליהן יותר מידי.

OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

בצד השימוש השוטף עשתה OnePlus דברים נכונים, וזה מתחיל בשילוב מגנטים בקצה האוזניות, אלו מאפשרים להן להיצמד זו לזו ברגע שהסרתם אותן מהאוזניים. לרוב הן אף נצמדות ללא התערבות מצד המשתמש בשל השימוש במגנטים חזקים למדי. הצמדת האוזניות זו לזו גם עוצרת את השיר המתנגן ומנתקת את החיבור לטלפון, אך ברגע שתנתקו אותן זו מזו, יתבצע חיבור אוטומטי מהיר חזרה לטלפון ותוכלו להמשיך לנגן את השיר בדיוק מאיפה שהפסקתם.

בזמן פעילויות ספורטיביות, ניתן להשתמש באחד ממתאמי הסיליקון היעודיים המשלבים קשת בקצה שתעזור להחזיק את האוזניות טוב יותר באוזן. וזה עובד, האוזניות לא נפלו או זזו לי מהאוזניים בזמן הליכה או ריצה, אם כי לפחות עבורי באופן אישי, היו מעט פחות נוחות בעת שימוש במתאמי הספורט עם הקשת. האוזניות גם עמידות בפני התזות (גשם) וזיעה.

ביצועים

איכות השמע היוצאת מתוך אוזניות ה-OnePlus Bullets Wireless מרשימה למדי – הצלילים נקיים, הבאסים עשירים ועוצמת השמע גבוהה מאוד, כך שלא נדרשתי להשתמש בעוצמה הגבוהה ביותר כלל. גם כשהגברתי את האוזניות לעוצמה הגבוהה ביותר, לא הבחנתי בשינוי באיכות.

קישור האוזניות מתבצע באמצעות בלוטות’ 4.1. החיבור מתבצע מאוד מהר, כמעט באופן מיידי, אך הבחנתי בשהות קלה בהעברת השמע בזמן משחקים בטלפון. בהאזנה לשירים ובביצוע שיחות טלפון לא תבחינו בכך, במשחקים כן, ובצפייה בסרטים הבחנתי בשהות קלה בלבד, שלעיתים הפריעה לי, לעיתים כלל לא.

OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי)
OnePlus Bullets Wireless (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

סינון הרעשים באוזניות סביר, אך ב-OnePlus לא מתיימרים כי מדובר באוזניות המסננות רעשים באופן אקטיבי, כך שאין זה מפתיע שעדיין תוכלו לשמוע את רעשי הסביבה ברחוב בזמן האזנה. אם תגבירו מספיק, אלו יעלמו כמעט באופן מוחלט, אך לא מדובר באוזניות עם יכולת לביטול רעשים אקטיבי.

חיי הסוללה של האוזניות מוצהרות על ידי החברה לעד 8 שעות, כשפועל קיבלתי באיזור 6 שעות בכל טעינה מלאה. היכולת המרשימה מכל היא האפשרות לטעינה מאוד מהירה של האוזניות לזמן שימוש לא מבוטל. ב-10 דקות טעינה הצלחתי לקבל כ-4 שעות שימוש, אך שלרוב לא נדרשתי לבצע טעינה לאוזניות אם כל מה שרציתי זה לצאת לשעה-שעתיים של אימון.

השורה התחתונה

אוזניות ה-OnePlus Bullets Wireless מציעות איכות שמע מרשימה, חיי סוללה מספקים עם אפשרות טעינה מאוד מהירה שתספק מספר שעות שימוש תוך 10 דקות בלבד, ונוחות בשימוש שוטף בהאזנה רגילה וגם בזמן פעילות ספורטיבית. במחיר של 390 שקלים בישראל הן עומדות בסטנדרטים שמציעות אוזניות היקרות גם פי 2 מהן כמו ה-Jabra Elite 65e.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים