דגמי ה-Galaxy A30, A40 ו-A50 עוברים דרך מבחן ביצועים ומציגים מפרט חלקי

שלט Samsung Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

על השינוי בסדרת ה-Galaxy A בעלת המספרים החד-ספרתיים למספרים דו-ספרתיים שמענו לראשונה לפני כחודשיים, אך מאותה נקודת זמן הסדרה נכנסה לדממה מוחלטת ונעלמה בסערת ההדלפות שמסביב. כעת, נראה כי אנחנו מתקרבים לאט ובשקט אל הכרזתה של הסדרה החדשה, אשר תוצג, על פי השערתינו, לצד סדרת הביניים Galaxy M.

מכשיר ה-Galaxy A30 צפוי להוות את דגם הכניסה בסדרה החדשה של סמסונג, בעודו מציע מערכת שבבים ממוצעת מדגם Exynos 7885 המספקת כוח ברגעים אלו לסדרת ה-Galaxy A8 הנמכרת בארץ. מערכת ההפעלה המחזיקה את המהלכים מאחורי הקלעים הינה אנדרואיד 9 פאי, כשזו נעזרת בזיכרון עבודה על סך 4 גיגה-בייט. המערך כולו זוכה לניקוד של 1321 נקודות במבחן העיבוד החד-ליבתי, יחד עם 4142 נקודות במבחן הרב-ליבתי.

מיד אחריו נמצא דגם ה-Galaxy A40, אשר אמור להוות קפיצת מדרגה קטנה מאחיו הקטן, אך נראה כי הדבר אינו משתקף באופן מוחלט בתוצאות מבחן הביצועים. גם כאן נמצא את מערכת השבבים Exynos 7885 מתחת למכסה המנוע, יחד עם 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ומערכת ההפעלה העדכנית ביותר מבית גוגל הינה אנדרואיד 9 פאי. אומנם, הניקוד בו זוכה ה-Galaxy A40 במבחן החד-ליבתי עומד על 1319 נקודות, כאשר הניקוד במבחן הרב-ליבתי מסתכם ב-3976 נקודות.

את ההדלפה סוגר דגם ה-Galaxy A50, זה מספק קפיצת מדרגה משמעותית משני אחיו הקטנים המגיעים עם מערכת השבבים Exynos 7885. לעומתם, האחרון מצויד במערכת השבבים העדכנית (באופן יחסי) Exynos 9610 המספקת יותר כוח מתחת למכסה המנוע. מאחורי הפעולות אותן יבצע המשתמש במכשיר זה תעמוד מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, זאת בנוסף ל-6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה. דגם זה זוכה לניקוד של 1698 נקודות במבחן העיבוד החד-ליבתי, ול-5007 נקודות במבחן הרב-ליבתי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים