חברת LG צפויה להכריז על LG G8, סמארטפון מתקפל ומכשיר 5G ב-24 בפברואר

LG G8 (תמונה: 91mobiles)

לאחר לא מעט שמועות הנוגעות להכרזה על מכשיר ה-LG G8, החברה הוציאה אתמול (ד’, 23.1) הודעה רשמית לקהל הרחב בצורת סרטון קצרצר בן 13 שניות המגלה לנו את תאריך ההכרזה ורמזים נוספים. בסרטון נוכל לראות רמז עבה לפיצ’ר שהוזכר בעבר, אך לא נראים רמזים המספרים לנו פרטים שלא ידענו על מכשיר הדגל הבא מבית החברה.

כבר בתחילת הסרטון נפרס דף על גבי הרקע האפור, ועליו נכתב “Goodbye Touch“, דבר המרמז לנו על טכנולוגיית ה-“Touchless Input” עליה סיפר לנו בכיר בחברה בריאיון שסיפק לפני כשבוע. הפיצ’ר המוזכר אמור לאפשר שימוש מלא במסך המכשיר ללא צורך במגע ישיר עם המסך עצמו. בנוסף לכך, התוכנה מסוגלת לקלוט את תנועות הידיים של המשתמש במרחק מקסימלי של 30 סנטימטרים מהמסך, כך שלא תצטרכו להתאמץ על מנת להפעיל את המכשיר.

כיצד הפיצ’ר יהיה שימושי בחיי היום-יום? נצטרך לחכות להסברים מצד LG. אומנם, עד שהחברה תדאג לספק שימושים נרחבים לפיצ’ר העתידי, אנחנו הספקנו לחשוב על העובדה שיהיה ניתן להשתמש במכשיר גם עם כפפות שלא תומכות במגע בסמארטפון. “מצב כפפה” כבר ירד מלא מעט מכשירים כמו iPhone ו-OnePlus, כך שנוכל לומר שהפיצ’ר החדשה יתקבל בברכה רבה על ידינו.

בנוסף למכשיר הדגל LG G8 אנו צפויים לשמוע מהחברה לראשונה על סמארטפון מתקפל בפעם הראשונה. דיווחים קודמים בנושא מתייחסים לטלפון בעל שני מסכים שיוכל להתקפל, כך שניתן יהיה לעשות בו שימוש בו זמנית, זאת בדומה למכשיר ה-Axon M של חברת ZTE, אך אופי השימוש במסכים לא ידוע בשלב זה.

סמארטפון 5G עשוי להיחשף בתערוכת MWC גם כן, כאשר בין הנושאים המרכזיים בתערוכה השנה עומד נושא קישוריות ה-5G, אם כי ייתכן ו-LG תבחר לדבר על הטכנולוגיה בלבד במסגרת התערוכה ולא תציג מוצר סופי. דיווחים קודמים בנושא מעידים כי החברה תשיק סמארטפון 5G במהלך 2019, זה יזכה למיתוג נפרד מזה של סדרת הדגל LG G8.

את האירוע קובעת החברה ליום ראשון, ה-24 בפברואר, בברצלונה, אז היא עתידה להכריז על מכשיר הדגל LG G8. על פי השמועות האחרונות בנושא, המכשיר יכלול את מערכת השבבים Snapdragon 855, יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ ביחס של 19.5 על 9 ועם רכיב זיכרון עבודה של 4, 6 או 8 גיגה-בייט בסך הכל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים