מכשיר ה-Meizu Zero זמין למכירה באתר Indiegogo במחיר של 1300 דולר

Meizu Zero (תמונה: Meizu)

כשבוע בלבד לאחר שהוצג על ידי החברה בהפתעה, מייזו מעלה את ה-Meizu Zero למכירה במסגרת פרויקט מימון המונים באתר Indiegogo במחיר של 1300 דולרים. מכשיר ה-Meizu Zero כולל את מערכת השבבים Snapdragon 845, מגיע עם מסך קמור מסוג AMOLED ועיצובו נקי מחורים.

בחזיתו של המכשיר נפרס מסך בגודל 5.99 אינץ’, עם פאנל קמור מסוג AMOLED המהווה גם את מקור השמע של המכשיר. מייזו משתמשת בטכנולוגיה הנקראת mSound 2.0 על מנת לייצר סאונד מתצוגת המכשיר באמצעות רעידות המובילות את גלי השמע דרך האוויר אל המשתמש. הטכנולוגיה המוזכרת מאפשר לחברה להיפטר מגריל הרמקולים, ובדרך זו גם להסיר את אפרכסת השמע תוך התאמת שמע אוטומטית לזמן שיחה או לזמן האזנה למוזיקה.

על התצוגה ממוקם גם חיישן טביעות אצבע אופטי, כך שלא נצפה לביצועים יוצאי דופן מהסורק. על מנת לבצע שיחות מהמכשיר תצטרכו לחיות במדינה הכוללות ספקיות סלולר התומכות בטכנולוגיית הסים המוטמע מראש כחלק מרכיבי המכשיר (eSIM), ולצערינו, ישראל היא אינה אחת מהמדינות הללו ברגע זה, כך שאם אתם מתכננים על רכישת המכשיר, תיאלצו להמתין מעט עם הרעיון עד הרגע בו התמיכה תיפרס בארץ.

Meizu Zero (תמונה: Meizu)
Meizu Zero (תמונה: Meizu)

גופו של ה-Meizu Zero כולל גב קרמי, וזה עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68. על גבו של המכשיר ממוקמים זוג חיישני 12 ו-20 מגה פיקסל מבית סוני, אשר נלקחו היישר מדגם ה-Meizu 16th הנמכר בישראל. קיבולת הסוללה של הסמארטפון עדיין מוגדרת כתעלומה.

על מנת להעביר מידע או להטעין את המכשיר יש להשתמש בפאנל הטעינה האלחוטית המהיר הכלול בקופסה, אשר מעביר הספק של 18 וואט להטענה מהירה של המכשיר באופן אלחוטי. נתקלתם בבעיה בהדלקת המכשיר או שאתם מעוניינים להעביר מידע למחשב? פאנל הטעינה כולל כבל מסוג USB Type-C הניתן לחיבור למחשב, וכשהמכשיר מונח עליו והכבל מחובר, תוכלו לבצע העברת נתונים או לפתור בעיות בהדלקה כפי שהורגלתם לעשות עם מכשירים אחרים בעלי שקע טעינה סטנדרטי.

טכנולוגיה זו להעברת נתונים באופן אלחוטי מהמכשיר למחשב גרמה למייזו להטמיע מערכת הפעלה נוספת ובלעדית רק לשירות זה, זאת בנוסף להטמעת מעבד ייעודי, על מנת שהמחשב יוכל לזהות את המכשיר באופן מלא גם כשהוא כבוי באופן מוחלט.

על פי החברה, העברת הנתונים מהמכשיר למחשב באופן אלחוטי תתבצע במהירות הזהה לזו המופקת באמצעות שימוש בכבל התומך בתקן USB 3.0. ממשק המשתמש הגלוי וזה שאחראי על פעולות היום-יום במכשיר הינו Flyme 7, המגיע עם עיצוב מעודכן ותמיכה בביצוע פעולות בינה מלאכותית משודרגות.

Meizu Zero (תמונה: Meizu/Indiegogo)
Meizu Zero (תמונה: Meizu/Indiegogo)

במטרה להעלים את כפתורי ויסות הווליום וכפתור הההדלקה/כיבוי, מייזו הטמיעה טכנולוגיה המזהה רמות לחץ שונות על גבי המסגרת ובזמן לחיצה על המיקום במסגרת המכשיר ייווצר רטט כפידבק על הלחיצה, זאת בדומה לכפתור הבית הוירטואלי של אפל החל מהאייפון 7. על מנת לשפר אף יותר את הפידבק המתקבל כתוצאה מלחיצה או מגע חזק במסגרת, מייזו פיתחה את mEngine 2.0 התורם להרגשה אמיתית יותר של לחיצה על כפתור.

לבסוף, במסגרת פרויקט ה-Indiegogo מכוונת מייזו להגיע ליעד גיוס סופי של 100 אלף דולרים, כאשר העזרה מצד הלקוחות להגעת החברה ליעד הסופי תיעשה באמצעות רכישה של עד 100 מכשירים מדגם Meizu Zero במחיר של 1300 דולר (כ-4774 שקלים) ליחידה. כל רוכשי המכשיר במסגרת הפרויקט מקבלים אחריות במשך שנה ואת המטען האלחוטי בקופסה, כאשר המכשיר עצמו יישלח לרוכשיו בחודש אפריל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים