צפו בטריילר ל”מא”, סרט אימה חדש מבית בלומהאוס

מא (תמונה באדיבות Universal Pictures)

יוניברסרל (Universal), יחד עם חברת ההפקה בלומהאוס (Blumhouse), שאחראית ללהיטי מתח ואימה זולים ומצליחים ביותר, הוציאו טריילר ראשון לסרט אימה חדש קריפי ביותר. “מא” (MA) הוא שם הסרט, והוא מבטיח לעכור את שלוותינו תוך מספר חודשים ספורים.

מספר תלמידי תיכון אמריקאים רוצים להשתכר, כפי שקורה לתלמידי תיכון אמריקאים. כיאה לגילם ומעמדם, אין להם אפשרות חוקית לעשות את זה – אבל זה לא עוצר אותם מלנסות. כמיטב המסורת, הם מבקשים מאישה מבוגרת חביבה למראה שתקנה בשבילם את השתייה. לאשה הזאת קוראים סו אן, אבל היא אומרת להם שיקראו לה “מא”, קיצור של “מאמא”. את מא החביבה משחקת אוליביה ספנסר (Olivia Spencer) מ”צורת המים” ו”מאחורי המספרים”.

למרות שהיא מתנגדת מעט, לבסוף מא החביבה נכנעת וקונה לבני הנוער את האלכוהול הנכסף. יותר מזה, היא אפילו מציעה להם את המרתף שלה בתור מקום בטוח להשתכר בו, כך שמצד אחד לא יתפסו אותם, ומצד שני הם גם יהיו בטוחים וקרובים להשגחה של מבוגר אחראי. הכל נראה מושלם, אלא שמא מתחילה לפתח אובססיה. פתאום היא לא רק מארחת, היא גם מסמר הערב של המסיבה. ושל עוד מסיבה, ועוד מסיבה. פתאום היא רוצה לבלות עם הילדים עוד ועוד, וכשהם לא רוצים לבלות איתה היא כועסת. מאוד כועסת. והכעס הזה מסלים לאלימות רצחנית.

“מא” צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-31 למאי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים