הדלפה: מפרטם המלא של דגמי ה-Galaxy A10, A30 ו-Galaxy A50 צץ ברשת

שלט Samsung Galaxy צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לאחר מספר דיווחים אודות סדרת ה-Galaxy A החדשה המיישרת קו עם השמות הדו-ספרתיים מסדרת ה-Galaxy S10, מפרטם המלא של שלושה מהמכשירים העיקריים נחשפים בהדלפה שאינה חוסכת בפרטים. כל הדגמים המוזכרים מגיעים עם גב פלסטיק דמוי זכוכית, אך דגמי ה-Galaxy A30 וה-Galaxy A50 כוללים זכוכית הקמורה משני צידי המכשיר.

Galaxy A10

דגם השוק הנמוך בסדרה יהיה ה-Galaxy A10, וזה צפוי להגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ’ בעל פאנל Infinity-V, ברזולוציית +HD ועם מגרעת בצורת האות V בחלקו העליון. מידותיו של המכשיר נפרסות לאורך של 155.6 מילימטרים, יחד עם רוחב של 75.6 מילימטרים ועובי של 7.94 מילימטרים. כאמור, דגם זה יגיע עם גב פלסטיק בעל מראה דמוי זכוכית, אך ללא זכוכית קמורה משני הצצדים.

מתחת למכסה המנוע נגלה את מערכת השבבים Exynos 7884B, עליה לא יצא לנו לשמוע לפני כן, אך על פי ההדלפה מערכת שבבים זו מציעה 8 ליבות אשר רצות בתדר מרבי של 1.6 גיגה-הרץ. בנוסף אליה ירוצו גם 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון, ואלו ניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערך הצילום של המכשיר כולל חיישן בודד בחלקו האחורי ברזולוציה של 13 מגה פיקסל במפתח צמצם של f/1.9, זאת בזמן שבחלקו הקדמי נמצא חיישן 5 מגה פיקסל ללא תמיכה בפוקוס אוטומטי במפתח צמצם של f/2.0. את המערך כולו ניתן יהיה להטעין באמצעות מחבר מסוג Micro-USB בהספק של 5 וואט, מה שכנראה יוביל לזמן טעינה ארוך במיוחד עבור סוללת ה-4000 מיליאמפר/שעה שבמכשיר.

את דגם ה-Galaxy A10 תוכלו לרכוש בצבעים שחור וזהב, כאשר מערכת ההפעלה אותה תקבלו עם המכשיר הינה אנדרואיד 9 פאי.

Galaxy A30

דגם נוסף בסדרת ה-Galaxy A החדשה הינו ה-Galaxy A30, ונראה שזה מביא עמו שדרוג משמעותי לעומת דגם ה-Galaxy A10. בחזיתו של המכשיר המוזכר מככב מסך בגודל 6.4 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ביחס תצוגה של 19.5 על 9 ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון של המסך מתגלה מגרעת בתצורת פאנל המסך Infinity-U, לה אנחנו רגילים לקרוא ‘טיפת מים’.

גזרת הביצועים במכשיר מביאה עמה שדרוג נוסף לעומת המכשיר הקודם, כאשר דגם זה מציע את מערכת השבבים העדכנית Exynos 7904, אשר מיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר ומביאה עמה 6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר 1.6 גיגה-הרץ, זאת בנוסף ל-2 ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 בתדר 1.8 גיגה-הרץ. על חטיבת ריבוי המשימות עתידה להפקיד סמסונג 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, יחד עם 32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה בהתאמה.

בחלקו האחורי של ה-Galaxy A30 נגלה מערך צילום כפול, אשר יחד איתו נמצא גם סורק טביעות אצבע הממוקם בגב המכשיר. מערך הצילום המדובר כולל חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.9, וחיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל המצלם בזווית רחבה במיוחד במפתח צמצם של f/2.2. חובבי הסלפי ימצאו כאן מצלמה עתירת פיקסלים המציעה רזולוציה של 16 מגה פיקסל, ללא תמיכה בפוקוס אוטומטי ובמפתח צמצם של f/1.9.

ה-Galaxy A30 מביא עמו גם תמיכה בזיהוי סצנות בזמן צילום, זיהוי פגמים בצילום ואפקטים רבים נוספים. גזרת הסאונד נתמכת על ידי תמיכה בטכנולוגיית Dolby Atmos, כאשר גם פונקציית ה-Always On Display נמצאת כאן. את המערך כולו מתדלקת סמסונג דרך סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C, בהספק של 15 וואט. את המכשיר תוכלו להשיג בזמן ההכרזה בצבעים שחור, לבן או כחול.

Galaxy A50

הדגם האחרון המופיע בהדלפת הסדרה מסתמן כ-Galaxy A50, ומכשיר זה חולק לא מעט מאפיינים משותפים עם דגם ה-Galaxy A30, אך דואג להכניס בחבילה גם כמות נכבדת של שדרוגים. בחזיתו של הסמארטפון מתגלה מסך בגודל 6.4 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג Super AMOLED, ביחס תצוגה של 19.5 על 9 ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. חלקו העליון מעוטר על ידי מגרעת ה-Infinity-U, מה שמסכם לנו את החבילה עם מסך זהה לדגם ה-A30.

חטיבת הביצועים במכשיר מסתמכת על מערכת השבבים Exynos 9610, וזו מביאה עמה 4 ליבות מסוג Cortex-A73 בתדר מרבי של 2.3 גיגה-הרץ, זאת בנוסף ל-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 אשר רצות בתדר מרבי של 1.6 גיגה-הרץ. ריבוי המשימות במכשיר ייעשה באמצעות 4 או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, אשר מגיע יחד עם 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה בהתאמה.

מערך הצילום בדגם זה עובר שדרוג גם הוא, וכעת נמצא בחלקו האחורי של המכשיר מערך צילום משולש בעל שלושה חיישני 25, 5 ו-8 מגה פיקסל. מפתח הצמצם של חיישן ה-25 מגה פיקסל עומד על f/1.7, כאשר זה תומך בפוקוס אוטומטי ומהווה את החיישן הראשי במערך. החיישן המשני מציע רזולוציה של 8 מגה פיקסל ומאפשר צילום בזווית רחבה במיוחד, זאת דרך מפתח צמצם של f/2.4. החיישן האחרון והטרנדי מגיע ברזולוציה של 5 מגה פיקסל וכולל מפתח צמצם של f/2.2, כשכל מטרתו היא לאפשר למשתמש ללכוד תמונות דרך אפקט הפורטרט.

שאר מאפייני המכשיר מספרים על מצלמת סלפי ברזולוציית 25 מגה פיקסל ללא תמיכה בפוקוס אוטומטי ועם מפתח צמצם של f/2.0, זאת יחד עם סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 15 וואט. מתחת למסך נמצא סורק טביעות אצבע, אך לא ידוע האם זה הוא סורק טביעות אצבע אופטי או מסדרת ה-Ultrasonic. גם כאן נוכל להנות ממגוון האפשרויות המוצעות ב-Galaxy A30, כמו זיהוי סצנות, תמיכה ב-Dolby Atmos ועוד.

את ה-Galaxy A50 תוכלו להשיג החל ממועד ההכרזה בצבעים שחור, לבן וכחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים