שיאומי מציגה את שעון הספורט החכם Yunmai Smartwatch

שעון Yunmai Smartwatch (מקור שיאומי) שעון Yunmai Smartwatch (מקור שיאומי)

חברת שיאומי (Xiaomi) הכריזה על שעון ה-Yunmai Smartwatch באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים של החברה Xiaomi Youpin שיגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ במחיר של 699 יואן (כ~375 ש”ח) מחברת Yunmai הסינית.

בניגוד לשעוני ה-Amazfit המוכרים של שיאומי, שמיוצרים על ידי חברת Huami תחת שמות הדגמים PACESTRATOS ו-VERGE, השעון החדש יגיע מחברת Yunmai המוכרת בסין בעיקר מתחום אביזרי הספורט, שמשיקה את השעון דרך הפלטפורמה המקוונת של שיאומי בסין.

השעון יגיע עם מסך AMOLED בגודל 1.3 אינץ’ כשהוא תומך טכנולוגיות הניווט GPS ו-GLONASS על מנת לעקוב אחר פעילויות הספורט של המשתמש ללא צורך במכשיר סלולרי. זמן הסוללה של השעון צפוי לעמוד על 4 ימי שימוש באמצעות סוללת ה-420mAh המובנית שלו. השעון יגיע בצבע אפור אפר (Ash) וורוד-זהב (Rose Gold).

שעון Yunmai Smartwatch, אפור וורוד (מקור שיאומי)
שעון Yunmai Smartwatch, אפור וורוד (מקור שיאומי)

שעון ה-Yunmai smartwatch יהיה זמין בפלטפורמת המימון Xiaomi Youpin עד ה-4 במרץ עם צפי משלוח ב-26 במרץ במחיר של 699 יואן, הם כ~375 ש”ח.

שעוני ה-Amazfit של שיאומי הצליחו לבסס לעצמם קהל משתמשים נאמן למדי בזכות שילוב בין איכות ומחיר נמוך כאשר השעון החדש יגיע במחיר נמוך עוד יותר של כ~375 ש”ח, מחיר זול בהתחשב במסך ה-AMOLED ו-GPS המובנה שלו. עכשיו רק נותר לחכות לביקורות הראשונות שיגידו אם מדובר על עוד מוצר מוצלח מהמותג שיאומי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים