רשמי: מייזו תחשוף את ה-Meizu Note 9 בתחילת חודש מרץ

Meizu Note 9 (תמונה: TENAA) Meizu Note 9 (תמונה: TENAA)

לאחר שעברנו את ה-14 בפברואר ללא ההכרזה על הסמארטפון המוזכר אלא על גרסה חדשה ל-Meizu 16th Plus, מייזו מחליטה להפסיק עם מסע הניחושים של הקהל וחושפת את תאריך ההכרזה של המכשיר. ה-Meizu Note 9 צפוי להביא עמו מערכת שבבים לשוק הביניים מבית קוואלקום, יחד עם מערך צילום כפול, מבנה זכוכית ועיצוב מודרני.

בטיזר אותו פרסמה מייזו דרך חשבון ה-Weibo שבבעלותה נוכל לראות אישה מחזיקה באקדח וכיתוב בסינית האומר, בתרגום חופשי, “Package will drop“. החבילה המדוברת היא כאמור, ה-Meizu Note 9, אשר מגלה באופן רשמי את זהותו בכיתוב התחתון בטיזר המזכיר את שמו באופן מפורש. מעל כיתוב החבילה, נמצא תאריך האירוע אשר יתפוס מקום ב-6 במרץ.

במסגרת מפרטו הטכני של המכשיר, אנו צפויים לקבל את מערכת השבבים Snapdragon 675 מבית קוואלקום, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Kryo 460 הפועמות בתדר מרבי של 2 גיגה-הרץ. בנוסף אליה, נראה גם רכיב זיכרון עבודה המציע 6 גיגה-בייט, יחד עם 64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון שאינו ניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. את המערך כולו מריצה סוללה בקיבולת 3900 מיליאמפר/שעה, לצד מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי שתיקח אחריות על מירב הפעולות במכשיר.

Meizu Note 9 (תמונה: Weibo)
Meizu Note 9 (תמונה: Weibo)

בחזיתו של הסמארטפון מככב מסך בגודל 6.2 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג LCD ובפריסה של 2244 על 1080 פיקסלים. בחלקו העליון של המסך מתיישבת מגרעת בתצורת ‘טיפת מים’, ושם מתאחסנת מצלמת הסלפי ברזולוציית 20 מגה פיקסל. שאר מערך הצילום במכשיר אשר מתמקם בחלקו האחורי כולל זוג חיישני 48 ו-5 מגה פיקסל, כשחיישן ה-48 מגה פיקסל הוא הראשי מבין השניים וחיישן ה-5 מגה פיקסל ייקח על פי השערתינו אחריות על תמונות הפורטרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים