סנדיסק מציגה כרטיסי MicroSD בנפח 1TB המהיר ביותר

כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 512GB ו-1TB (מקור סאנדיסק) כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 512GB ו-1TB (מקור סאנדיסק)

במסגרת תערוכת המובייל MCW 2019 המתקיימת בברצלונה, הכריזה WD (ר”ת Western Digital) על זוג כרטיסי זיכרון SanDisk Extreme חדשים של סנדיסק בנפח עצום של 512GB ו-1TB שיהיו המהירים מסוגם בעולם.

בדומה לכרטיס ה-400GB אותו השיקה החברה בכנס MCW 2018, השנה WD מצטרפת לסמסונג, Lexar ו-Integral עם הצגת כרטיס זיכרון בנפח 512GB, אך בו בזמן גם מתעלה עליהם עם כרטיס בנפח של 1TB שאולי לא קוטף את התואר הכרטיס ה-MicroSD הראשון בנפח 1TB, המגיע לחברת Micron, אבל מקבל את התואר המהיר ביותר לנפח שלו.

הכרטיס החדש בנפח של 1TB ו-512GB יציג מהירות קריאה של 160MB/s וכתיבה של 90MB/s, כשהוא תומך בתקני המהירות V30, U3 ו-A2. זאת לעומת כרטיס ה-1TB של מיקרון שמגיע במהירות קריאה של 100MB/s וכתיבה של 95MB/s.

כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 1TB (מקור סאנדיסק)
כרטיס זיכרון MicroSD בנפח 1TB (מקור סאנדיסק)

לדברי Brian Pridgeon, מנהל השיווק של מוצרי מותג SanDisk בווסטרן דיגיטל: “אנשים סומכים על כרטיסי הזיכרון של SanDisk במשימות האגירה והשמירה של העולם בו הם חיים. המטרה המנחה אותנו היא לספק את החווייה המיטבית האפשרים, על מנת שצרכנים יוכלו לשתף את התכנים החשובים להם“.

כרטיס ה-MicroSD החדש יהיה זמין למכירה באפריל במחיר של 450 דולר לנפח 1TB ו-200 דולר לנפח של 512GB.

אין ספק כי כרטיס ה-1TB הוא פריצת דרך מתחום ה-GB ל-TB, נפח שהיה שמור עד כה לעולם המחשוב ומגיע כעת לתחום המכשירים הניידים כשהוא מיועד עבור משתמשים שזקוקים לנפח אחסון גבוה ונייד במיוחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים