סנדיסק מציגה כרטיס microSD מהיר במיוחד בנפח 400GB

כרטיס microSD 400GB של סאנדיסק כרטיס microSD 400GB של סאנדיסק

במסגרת תערוכת המובייל MCW 2018 המתקיימת בברצלונה, הכריזה WD (ר”ת Western Digital) על גרסה מחודשת ומשופרת של כרטיס microSD UHS-I של סנדיסק (Sandisk) בנפח 400GB, המספקת מהירות גבוהה מתמיד לכרטיסים בנפח גבוה עם תמיכה בתקן A2 להפעלת יישומים על כרטיסי זיכרון.

הכרטיס החדש מגיע בנפח 400GB בדומה לכרטיס שהוצג ב-2017 אבל מגיע עם מהירות משופרת של 160MB/s לקריאה ו-90MB/s לכתיבה כשהוא תומך בתקני המהירות V30, U3 ו-A2. למרות שתואר הכרטיס הגדול ביותר ישמר לכרטיס ה-512GB של Integral, הכרטיס החדש של סנדיסק מספק מהירויות גבוהות במיוחד לכרטיסים בנפח גבוה.

כרטיס microSD 400GB של סאנדיסק
כרטיס microSD 400GB של סאנדיסק

תקן App Performance Class בגרסה A2 משדרג את תקן ה-A1 שהוצג ב-2016 בו עמד ה-microSD הקודם של החברה, והופך את הכרטיס החדש למתאים עוד יותר לשמש כאחסון נוסף במכשירים ניידים עבור יישומים הדורשים זמני גישה מהירים ולא רק כנפח אחסון רגיל לקבצים. כחלק מתקן ה-A2, הכרטיס תומך בזמני קריאה רנדומליים של 4000IOPS וכתיבה של 2000IOPS.

לדברי ג’ים וולש, סגן נשיא בכיר ומנהל תחום הפתרונות ללקוחות בווסטרן דיגיטל:

המומחיות שלנו בתחום האלקטרוניקה של זכרונות הפלאש וכרטיסי microSD מאפשרת לנו להציג ביצועים חסרי תחרות. פריצת הדרך של כרטיס ה-SanDisk microSD מהווה הוכחה למחויבותה של ווסטרן דיגיטל לאספקת פתרונות מתקדמים יותר, המאפשרים למידע להתרחב ולפרוץ גבולות.

אין ספק כי בעולם של היום נפח הופך להיות חיוני יותר ויותר כשהתמיכה בתקן ה-App Performance Class מאפשרת לכרטיסי הזיכרון לשמש אחסון נוסף ליישומים במכשירי הסלולר היא יותר ממבורכת, נותר רק לראות כמה יעלה הכרטיס כשהוא יוצע למכירה.

סמסונג וסוני הכריזו בימים האחרונים על דגמים חדשים של סמארטפונים, בהם ה-Galaxy S9 וה-Xperia XZ2, אשר תומכים בהרחבת זיכרון עד לנפח של 400GB, כך שכרטיסיה החדשים של ווסטרן דיגיטל יתאימו עבור דגמים אלו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים