הטריילר החדש של “ג’ון וויק 3” מראה שלוויק יש עדיין חברים

קיאנו ריבס והאלי ברי מתוך “ג’ון וויק 3” (תמונה באדיבות פורום פילם)

ליונסגייט (Lionsgate) שחררה טריילר חדש ל”ג’ון וויק 3” (John Wick: Chapter 3 – Parabellum), הסרט שצפוי לחתום את טרילוגיית סרטי הפעולה בכיכובו של קיאנו ריבס (Keanu Reeves). בטריילר הקודם הוזכר לנו שוויק נרדף על ידי מתנקשי כל העולם, אך הטריילר החדש מראה שלא הכל עגום בשבילו.

וויק הוכרז כמנודה מרשת מלונות הקונטיננטל, מה שאומר שאין לו מקום בטוח וכל מתנקש רשאי להרוג אותו. בנוסף, חברי “השולחן הגבוה”, צמרת בינלאומית של ארגוני הפשע המסוכנים ביותר בעולם, מעוניינים לחסל את וויק אחרי שפעל נגדם במפורש ואף חיסל אחד מהם בשטח בטוח בסרט הקודם. למרות שהוא הרוצח המסוכן ביותר שחי אי פעם, המחיר על ראשו כה גבוה שלא חסרים רוצחים שינסו לגבות את הפרס. אבל וויק אינו לבד.

דמות חדשה מצטרפת לסרט בגילומה של האלי ברי (Halle Berry), מתנקשת שחייבת לוויק טובה ומסכימה, באי חשק, לעזור לו. מן הצד השני של המתרס עומדת דמות השופט, את זו תגלם בסרט אסיה קייט דילון (Asia Kate Dillon) מהסדרה “מיליארדים”.

האלי ברי מתוך "ג'ון וויק 3" (תמונה באדיבות פורום פילם)
האלי ברי מתוך “ג’ון וויק 3” (תמונה באדיבות פורום פילם)

בנוסף ישנם אנשי הקונטיננטל, אותם משחקים כרגיל איאן מקשיין (Ian McShane) ולאנס רדיק (Lance Reddick), שיעזרו לוויק אף על פי שאסור להם לכאורה – בין השאר כי גם להם יש בטן מלאה על ההתנהלות של השולחן הגבוה לאחרונה. לורנס פישבורן (Laurence Fishburne) חוזר גם הוא, כנראה בצד של וויק, אבל הרפרנס ל”מטריקס” הפעם לא מגיע ממנו, אלא מוויק עצמו – כבר בטריילר.

“ג’ון וויק 3 – פרבלום” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-16 במאי הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים