משרד התקשורת הסיני חושף את ה-Galaxy A60 במלואו

Samsung Galaxy A60 (תמונה: TENAA)

לאחר שנחשפנו אל מפרטו המלא של ה-Galaxy A60 (שהתברר כ-Galaxy A70) בתחילת החודש, כעת נחשף המפרט המלא של דגם ה-Galaxy A60 האמיתי. את אחיו הבוגר בסדרה, ה-Galaxy A70, סמסונג הציגה רק לאחרונה, אך דגם ה-Galaxy A60 העדיף להסתתר בצללים עד לרגע זה.

לאחרונה חלף על פני משרד התקשורת הסיני הדגם המוזכר לעיל, דרך זה אנחנו זוכים לראות את עיצובו המלא של המכשיר, כשזה מציע חור מצלמה נפרד כדוגמת ה-Galaxy S10. גודל המסך של הדגם החדש עומד על 6.3 אינץ’, כשהפאנל הנמצא מאחורי הקלעים הינו ה-Super AMOLED של החברה ורזולוציית התצוגה עומדת על +Full HD בפריסה של 2340 על 1080.

את ה-Galaxy A60 סמסונג פרסה לאורך של 155.2 מילימטרים, יחד עם רוחב העומד על 73.9 מילימטרים ועובי נוח של 7.9 מילימטרים. מתחת למכסה המנוע נמצאת מערכת שבבים הפועמת בתדר של 2 גיגה-הרץ, זאת יחד עם 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון לעד 512 גיגה-בייט נוספים. את המערך כולו מתפעלת סוללה בקיבולת 3410 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה כך שלא תצטרכו לחכות יותר מידי זמן בשעה שהמכשיר נטען.

Samsung Galaxy A60 (תמונה: TENAA)
Samsung Galaxy A60 (תמונה: TENAA)

בגזרת המראה, אנחנו יכולים להבחין במערך צילום משולש בחלקו האחורי של המכשיר, כאשר לצידו מתמקם סורק טביעות האצבע ומתחתיו מתיישב מבזק הלד. עם ה-Galaxy A70 סמסונג בחרה בסורק טביעות אצבע מתחת למסך, אך נראה כי ה-Galaxy A60 סובל מחסרונו של הרכיב החשוב עקב היותו נחות יותר. מערך הצילום המדובר כולל חיישן ראשי ברזולוציית 16 מגה פיקסל, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל וחיישן שלישי ברזולוציית 5 מגה פיקסל.

תפקידו של החיישן הראשי מובן מאליו, אך החיישן המשני יצלם תמונות בזווית רחבה והחיישן השלישי משוער לעבוד על מנת לטשטש את הרקע בתמונות הפורטרייט שלכם. עם זאת, צילומי הסלפי הינם נקודה חשובה עבור סמסונג, עד לרמה שהחברה בחרה ליצור חור במסך רק בשביל המצלמה הקדמית במקום להעלימה לחלוטין. המצלמה היקרה הזו צפויה להציע רזולוציה גבוהה במיוחד של 32 מגה פיקסל, עם תמיכה משוערת בשלל פיצ’רים לשינוי המראה ועוד.

את ה-Galaxy A60 נוכל למצוא בצבעים שחור, כחול וכתום, כאשר תאריך הכרזתו אינו ידוע בשלב זה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים