בחירות 2019: תוצאות האמת – צ’ארלס אקסבייר יקים את הממשלה

פטריק סטיוארט כצ'ארלס אקסבייר (תמונה: 20th Century Fox) פטריק סטיוארט כצ’ארלס אקסבייר (תמונה: 20th Century Fox)

בתום מערכת בחירות סוערת, הודיע היום (ד’, 10.4) האחד שמעל כולם (The One Above All) כי הוא מטיל את הקמת הממשל שישלוט על גבי כדור הארץ על פרופסור צ’ארלס אקסבייר, שזכה ב-31% מהקולות מטעם המצביעים. אקסבייר הודיע כי הוא ירכיב ממשלה שתובל על ידי בני אנוש בעיקרה.

בעקבות החלטתו של אקסבייר, תקבל את תיק הביטחון קרלוס דנברס. אף היותה תושבת אורחת של גזע הקרי מרבית חייה, כשדמם של החיזרים זורם בגופה, צירף פרופסור X את דנברס, המוכרת גם כקפטן מארוול, לממשלתו כאחראית על תיק הביטחון. דנברס צברה לא מעט קולות בהצבעה על תיק הביטחון, כשמאחוריה עומד 25% מציבור הבוחרים, זאת כשהיא נמצאת הרחק מאחורי ת’ור, שזכה ל-41% מהקולות. “קרול דנברס היא ילידת כדור הארץ בראש ובראשונה ושירתה את מולדתה עת מילאה תפקיד חשוב כטייסת בחיל האוויר האמריקני – היא תהיה תוספת נהדרת לכוחות הביטחון שלנו“, ציין אקסבייר.

בעקבות החלטתו של אקסבייר שלא לצרפו לממשלה, ת’ור הודיע כי יעזוב את כדור הארץ ויצטרף לנוקמי הגלקסיה עד אשר ימצא מקום חדש לקרוא לו בית. תגובה לא איחרה לבוא גם מצידו של ברוס באנר, שהתמודד על תפקיד תיק הביטחון אף הוא. באנר נדהם מכמות ההצבעות הנמוכה שקיבל בבחירות ומאז לא השתנה חזרה לצורתו האנושית. מהענק הירוק נמסר: “Hulk, Smash!”, מה שמעיד על כניסה לא פשוטה לתפקיד עבור דנברס.

דיאנה פרינס זכתה לתמיכה הרחבה ביותר בקרב המצביעים לתיק המשפט. אקסבייר החליט לצרפה לממשלתו כשרת המשפטים אף שהיא אינה ילידת כדור הארץ. “גברת פרינס הוכיחה כי היא ידידת אמת לכל תושבי כדור הארץ פעם אחר פעם. בהסתמכנו על האומץ והיושרה שלה נסלול דרך חדשה והוגנת עבור כולנו, דרך של אור וצדק”. אקסבייר התייחס גם להחלטתו שלא לקחת את באטמן לתפקיד שר המשפטים: “הוא פשוט אפל מידי בשבילי“, אמר אקסבייר.

גל גדות בפוסטר חדש לוונדר וומן (קרדיט: Warner Bros / Gal Gadot)
גל גדות בפוסטר חדש לוונדר וומן (קרדיט: Warner Bros / Gal Gadot)

באטמן סירב לספק תגובה לתוצאות הבחירות, אך הצלחנו לקבל תגובה מהשופט דרד, שזכה לכמות הצבעה נמוכה למדי. דרד הודיע כי יישאר בכדור הארץ ומסר לנו רק את ההצהרה הבאה: “אני הוא החוק!“. רונאן המעניש עזב את כדור הארץ בשל צו הרחקה שהוציא נגדו פיטר קוויל. הוא כעת מחפש אחר הפטיש שלו שהלך לאיבוד. מרוקט נמסר: “הא! אמרתי לכם שאשיג את הפטיש שלו!

טוני סטארק, שנבחר ברוב של 69% מהקולות להוביל את תיק הביטחון, קיבל את המנדט גם מצידו של אקסבייר. אנו ממתינים לשובו של סטארק מהכוכב טיטאן, אז נוכל לפנות אליו לקבלת תגובה. לאחר שזכו לכמות קולות נמוכה למדי בבחירות על תיק הכלכלה והרווחה, פתחו אריק לנשר וסופר מריו חברה חדשה. לנשר נצפה לאחרונה כשהוא מנצל את כוחותיו על מנת לעזור למריו לאסוף מטבעות זהב.

לחצו כאן על מנת לראות את תוצאות האמת


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים