מארוול תפיק מיני סדרה על הוקאיי בכיכובו של ג’רמי רנר

ג'רמי רנר כהוקאיי (תמונה: Marvel Studios / Disney) ג’רמי רנר כהוקאיי (תמונה: Marvel Studios / Disney)

דיסני (Disney) ממשיכה לפתות את מעריצי מארוול (Marvel) עם תכנים אקסקלוסיבים נוספים. לקראת סוף השנה צפויה ההשקה של +Disney, שירות צפייה ישירה חדש של דיסני, שיהיו בו, בין השאר, לא מעט תכנים אקסקלוסיביים מהיקומים השונים של ענקית המדיה. חלק מהתכנים האלה יהיו עם שחקני קולנוע, וברמת הפקה שלא תבייש את המסך הגדול.

בעולם של מארוול, ספציפית, אנחנו צפויים לראות מיני סדרה על סקארלט וויץ’ בכיכובה של אליזבת’ אולסן, מיני סדרה נוספת על לוקי בכיכובו של טום הידלסטון, ומיני סדרה על חייל החורף ופאלקון, בכיכובם של סבסטיאן סטאן ואנתוני מאקי. כעת דיסני מכריזה על מיני-סדרה נוספת, עם נוקם שהיה נוקדם מהיום הראשון, ויהיה נוקם עד היום האחרון – הוקאיי, הקשת אותו משחק ג’רמי רנר (Jereny Renner).

הוקאיי הוא אמנם לא הנוקם המרשים ביותר, אבל בתור אחד מהנוקמים המקוריים הוא עדיין זוכה לכבוד רב מהמעריצים – מעריצים שלא פספסו את היעדרותו מ”מלחמת האינסוף“, ושמחים לראות אותו חוזר לסיים את סאגת האינסוף ב”סוף המשחק“, סרט “הנוקמים” הרביעי והאחרון לעת עתה, שצפוי לצאת בעוד שבועיים מהיום.

אחת מהשמועות סביב הפרויקט היא שמדובר יהיה בהעברת שרביט – קלינט ברטון, הוקאיי הנוכחי, יעביר את תפקידו כהוקאיי לקייט בישופ, לוחמת שלקחה את תפקידו של הוקאיי גם בקומיקס לתקופה. דיסני לא אישרה את השמועה הזאת רשמית, לכן אין כרגע שום מידע לגבי הליהוק של בישופ – מישהי שעשויה להיות חברה קבועה בגלגול הבא של “הנוקמים”.

שירות דיסני+ יזכה להשקה מאוחר יותר השנה, ככל הנראה בחודש נובמבר, בארה”ב ובשלב הראשון לא צפוי שיהיה זמין לצפייה במדינות נוספות. השירות יציע את תכניה הרבים של דיסני, בהם סדרות וסרטים מבית דיסני, Disney Animation, פיקסאר, מארוול, לוקאספילם (תכניי מלחמת הכוכבים) ובעקבות השלמת רכישתה של פוקס גם תכנים מבית פוקס המאה ה-20, Fox Searchlight ואולפני BlueSky.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים