דיווח: מיקרוסופט עובדת על אוזניות TWS אלחוטיות תחת שם הקוד Morrison

עיצוב קונספט אוזניות Surface Buds (מקור thurrott) עיצוב קונספט אוזניות Surface Buds (מקור thurrott)

חברת מיקרוסופט (Microsoft) צפויה להיכנס לתחום אוזניות ה-TWS האלחוטיות, כך על פי דיווח חדש, כאשר גורמים מרובים מצביעים כי היא עובדת על אוזניות TWS תחת שם הקוד Morrison שצפויות לקבל את השם Surface Buds.

בעוד מיקרוסופט פחות ידועה כיצרנית אוזניות, החברה עשתה מספר צעדים בעבר בתחום האודיו, כאשר הניסיון האחרון שלה היה ה-Surface Headphones, אוזניות מסננות רעשים אקטיביות שהגיעו עם תמיכה בקורטנה (Cortana).

לאור העובדה כי תחום אוזניות האלחוטיות (TWS) הפך לתחום חם אצל יצרניות רבות, בעיקר לאחר השקת אוזניות ה-AirPods של אפל שקיבלו השנה גרסה חדשה, מדובר בצעד הגיוני מצידה של מיקרוסופט, כזה שיאפשר לה להרחיב את תחום המוצרים שלה.

נכון לרגע זה אין מידע נוסף על אוזניות ה-TWS של מיקרוסופט, כאשר גם השם Surface Buds אינו השם הרשמי או הסופי של האוזניות. סביר להניח כי הן יגיעו כחלק ממשפחת מוצרי ה-Surface של החברה, כשתכונה נוספת שאפשר להמר בביטחון גדול יחסית כי תיכנס לאוזניות היא האפשרות לטעינה אלחוטית שהחלה להגיע לאוזניות של חברות רבות.

כרגע נותר לחכות ולראות האם אכן מיקרוסופט תשיק את האוזניות או אולי אף תגנוז אותן בהמשך כפי קורה עם מוצרים שונים, במיוחד לאור העובדה כי שוק אוזניות ה-TWS רווי היום ביצרנים מרובים. לפי הדיווח הנוכחי, החברה תשיק את האוזניות מאוחר יותר ב-2019 או אולי אף בתחילת 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים