הוכרזו: Creative Outlier Air – אוזניות ה-TWS הראשונות של החברה

אוזניות Outlier Air (מקור Creative) אוזניות Outlier Air (מקור Creative)

חברת קריאטייב (Creative), שהייתה ידועה בעבר בתור יצרנית כרטיסי קול גדולה, נכנסת לשוק אוזניות ה-TWS האלחוטיות עם ההכרזה על אוזניות ה-Creative Outlier Air המגיעות עם זמן שימוש ארוך במיוחד של 10 שעות בטעינה בודדת ותמיכה בעוזרות הקוליות Siri ו-Google Assistant.

בתור אוזניות TWS ראשונות לחברה ולאור הכניסה ה”מאוחרת” שלה לשוק, קריאטיב בחרה להשקיע באוזניות ה-Outlier Air על מנת לייחד אותן בשוק, כשהיא משתמשת בדרייברי גרפן (Graphene) בגודל 5.6 מ”מ העשויים מפחמן על מנת לספק איכות שמע גבוהה תוך שמירה על משקל נמוך במיוחד.

החברה מייעדת את האוזניות עבור המשתמשים הספורטיביים עם תוספת תקן ה-IPX5 כנגד מים וזיעה כשהאוזניות מגיעות עם חיבור Bluetooth 5.0 LE לצריכה נמוכה במיוחד של חשמל ויופעלו על ידי שבב ה-QCC302x של קוואלקום (Qualcomm) שמציע איכות שמע וחיבור ברמה גבוהה יחד עם טכנולוגיות ה-aptX ו-TrueWireless Stereo Plus של החברה.

מארז אחסון אוזניות Outlier Air (מקור Creative)
מארז אחסון אוזניות Outlier Air (מקור Creative)

אחד הדגשים הגדולים ב-Outlier Air הוא כאמור הסוללה. בעוד אוזניות רגילות מגיעות עם זמן שימוש של 3~4 שעות בלבד לטעינה בודדת, ה-Outlier Air מצליח להגיע, לטענת היצרן, לעד 10 שעות שימוש בטעינה בודדת ול-30 שעות שימוש באמצעות מארז הטעינה שלו המאפשר 2 טעינות נוספות לאוזניות.

אוזניות ה-Creative Outlier Air זמינות למכירה במחיר של 80 דולר.

אף הכניסה המאוחרת של קריאטייב לשוק ה-TWS, התמחור הנמוך יחסית של האוזניות וההבטחה לחיי סוללה מרשימים במיוחד גורמים להן לבלוט בשוק הנוכחי ולהציע לצרכן סיבה לרכוש אותן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים