סלקום דיווחה היום (ג’, 28.5) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה ומציגה המשך עליה במספר המנויים לשירות הטלוויזיה סלקום tv וצמיחה בהכנסות המגיעות מהמגזר הנייח, אך בשורה התחתונה הצטמצמה רווחיות החברה במעל 80%.
החברה מסכמת את הרבעון הראשון של 2019 עם הכנסות של 928 מיליוני שקלים, עליה קלה אל מול תוצאות הרבעון שחתם את שנת 2018, אך במבט שנתי מדובר בירידה קלה (0.5%-) מהכנסות של 933 מיליוני שקלים עליהן דיווחה ברבעון הראשון של 2018. בדומה למגמה שראינו תחילה ברבעון הרביעי של השנה הקודמת, גם הדיווח הנוכחי משקף ירידה חדה ברווח התפעולי, זו מסתכמת ב-82.7% משנה לשנה עם נתון של 9 מיליון שקלים, לעומת 52 מיליון ברבעון המקביל ב-2018.
המגזר הנייד היווה לגורם המשפיע בירידה בהכנסות החברה ברבעון הראשון, כשזה רושם נתון 562 מיליוני שקלים המהווה ירידה של 10.8% משנה לשנה. ההכנסות מהמגזר הנייח עמדו על 409 מיליוני שקלים, שיפור של 19.2% בתוצאות מול אלו שהגיעו שנה קודם לכן (343 מיליוני שקלים).
מצבת מנויי הסלולר של סלקום בתום הרבעון הראשון עמדה על 2.853 מיליון, עליה של 1.1% בהשוואה לנתון שהוצג ברבעון המקביל אשתקד. החברה מדווחת על שיעור נטישה של 11% ברבעון זה ועל הכנסה חודשית ממוצעת למנוי (ARPU) של 47.2 שקלים, נתון הנמוך במעט מזה שהציגה גולן טלקום בדוחותיה האחרונים (48 שקלים). ברבעון הקודם (4/18) הציגה החברה נתון ARPU של 51.3 שקלים וברבעון הראשון של 2018 עמד נתון זה על 51.8 שקלים.
שירות הטלוויזיה סלקום tv ממשיך להציג צמיחה במספר המנויים מרבעון לרבעון, אם כי נרשמה האטה משמעותית בקצב הצמיחה ברבעונים האחרונים. סלקום מדווחת כעת על 227 אלף מנויים לשירות הטלוויזיה ומדובר בגידול של כ-8,000 מנויים מאז הפרסום האחרון בסוף דצמבר 2018, כשבחברה מציינים כי מרבית המנויים החדשים הצטרפו לשירות כחלק מחבילה רחבה יותר של שירותים (טריפל וקוואטרו). במבט שנתי מדובר בצמיחה של 23.4% במספר המנויים.
חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.
הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.