הוכרז: Samsung Galaxy XCover 4s – עם סוללה נשלפת ועמידות בפני מים ואבק

Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: סמסונג)

לאחר שהודלפו כל הפרטים אודותיו לפני כשבוע בלבד, סמסונג מכריזה באופן רשמי על ממשיך דרכה של סדרת ה-XCover, וזה זוכה לשם Galaxy XCover 4s כאשר האות s מסמלת את העדכון הבינוני למכשיר לעומת קודמו. עם הדגם החדש סמסונג ממשיכה לשים דגש על עמידות המכשירים בסדרה בכל תנאים אפשריים, כשכאן היא מציידת אותנו במבנה עמיד התומך בעמידות בפני מים ואבק.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 5 אינץ’, עם פאנל מסוג TFT, ברזולוציית HD ובפריסה של 1280 על 720 פיקסלים. גופו עמיד בפני נפילות בתקן הצבאי MIL-STD-810G, בעוד שמים ואבק לא יוכלו לחדור למכשיר עקב היותו מוגן מפניהם בתקן IP68. ההישג המרשים אליו סמסונג מגיעה עם העמידות מתגלה כשהיא שומרת על היכולת להסיר את סוללתו של המכשיר באופן ידני, פיצ’ר אותו אנחנו רואים לאחרונה רק בפעמים נדירות.

מערך הביצועים מבוסס על מערכת השבבים Exynos 7885, המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 1.77 גיגה-הרץ ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.59 גיגה-הרץ.

Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: סמסונג)

לצידה של מערכת השבבים סמסונג ממקמת גם 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה (RAM), ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. החטיבה כולה רצה על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד 9 פאי, כשזו פועלת בזכות סוללה בקיבולת 2800 מיליאמפר/שעה.

גזרת הצילום האחורית של המכשיר מורכבת מחיישן בודד ברזולוציית 16 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.7 ומבזק LED בודד המתיישב לצד חיישן הצילום. מצלמת הסלפי אינה מהמרשימות שראינו גם היא, כשזו מציעה רזולוציה של 5 מגה פיקסל דרך מפתח צמצם f/2.2. בנוסף לאלו, סמסונג מצרפת גם את כפתור ה-XCover אשר מתיר לנו שימוש בו לכל מטרה שנרצה, בין אם מדובר בפתיחת אפליקציה מסוימת או הפעלת פונקציות כמו מבזק ה-LED.

את ה-Galaxy XCover 4s תשיק החברה בחודש יולי עבור 299 אירו. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים