הדלפה: Galaxy XCover 4s נחשף במלואו עם עיצוב, מפרט ומחיר

Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: winfuture) Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: winfuture)

מעל שנתיים לאחר שהציגה את דגם ה-XCover 4 מתכננת סמסונג לשחרר את הדגם החמישי בסדרה אשר יביא עמו מספר שדרוגים, אך אלו לא מספיקים ונראה כי החברה תסתפק בשם הביניים XCover 4s עבור הסמארטפון. הדגם הבא בסדרה אינו מציע שינויים משמעותיים בעיצוב, כך שכל השינויים אותם סמסונג צפויה לבצע יתרחשו מתחת למכסה המנוע.

על פי ההדלפה, בחזיתו של הסמארטפון העתידי נמצא מסך בגודל 5 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית HD ובפריסה של 1280 על 720 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים המוצעת על גבי הפאנל מסתכמת ב-294 פיקסלים לאינץ’, כאשר זה לא מציע מסך Infinity Display כמו סדרת ה-A של החברה, אלא מסך מלבני וקטן התחום על ידי שוליים גדולים במיוחד.

עיצובו הקשיח של המכשיר מהווה את נקודת המכירה הראשית שלו, כשהוא מגיע עם אפשרות להחלפת סוללה באמצעות פתיחת הגב, עמידות במים בתקן IP68 ועמידות בפני נפילות בתקן הצבאי MIL-STD-810G.

Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: winfuture)
Samsung Galaxy XCover 4s (תמונה: winfuture)

מתחת למכסה המנוע נוכל למצוא את מערכת השבבים Exynos 7885, המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לזוג ליבות עוצמתיות מסוג Cortex-A73 בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ ו-6 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.6 גיגה-הרץ. זיכרון העבודה המגיע עם המכשיר מסתכם ב-3 גיגה-בייט, בעוד שנפח האחסון צנוע גם הוא ועומד על 32 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון.

מערך הצילום האחורי כולל מצלמה חדשה ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.7, בשעה שמצלמת הסלפי מגיעה ברזולוציית 5 מגה פיקסל ומעבירה אור דרך מפתח צמצם f/2.2. הסוללה המריצה את המערך כולו מציעה קיבולת זהה לזו שהוצגה בדגם הקודם בסדרה ומסתכמת ב-2800 מיליאמפר/שעה, אך הפעם זו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C ולא MicroUSB.

את ה-Galaxy XCover 4s סמסונג צפויה לחשוף במהלך החודש הנוכחי עבור תג מחיר של כ-250 אירו, כשמספר דיווחים טוענים כי החשיפה הרשמית של המכשיר תתרחש ב-12 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים