רשמי: Huawei Mate X המתקפל יושק בספטמבר

Huawei Mate X (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Huawei Mate X (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

לאחר שביטלה את מועד ההשקה של ה-Huawei Mate X, שתוכנן לחודש הנוכחי, וואווי קובעת מועד חדש אשר יתפוס מקום בחודש ספטמבר הקרוב בו החברה תשיק באופן גלובלי ורשמי את המכשיר המתקפל הראשון מתוצרתה. הדחייה הנוספת מגיעה כתגובתה של החברה לתקלות בהן סמסונג נתקלה עם מכשיר ה-Galaxy Fold אצל לא מעט סוקרים, כך שכעת היא מעדיפה להיות זהירה יותר.

בריאיון לרשת החדשות CNBC, העיד דובר החברה כי “אנחנו לא רוצים להשיק מוצר שיהרוס את המוניטין שלנו“, כשהוא מדבר על ה-Huawei Mate X, במידה ויגיע לידיהם של הקהל הרחב לפני הזמן המתוכנן. על פי דבריו, החברה מעדיפה לקחת עוד כמה חודשים ולבצע מבחני עמידות נוספים לפני שהיא משיקה את המכשיר באופן גלובלי, כשהיא יודעת שהמוצר המגיע ללקוחותיה עבר מבחנים אינטנסיביים יותר ומוכן לחלוטין לקהל.

עם זאת, הדובר מציג את עמדתה של וואווי כ”זהירה” יותר משהייתה, כשלאחר שראתה מה קרה למכשירי ה-Galaxy Fold שהגיעו לידיהם של סוקרי הטכנולוגיה, הבינה כי היא מעדיפה למנוע את כל הבעיה מראש. את ה-Huawei Mate X מתכננת החברה להשיק עבור תג מחיר של 2600 דולר, כך שעבור תג מחיר גבוה שכזה היא מעוניינת להיות בטוחה במוצר שמגיע לידי הלקוח המשלם.

לצד פרשת וואווי-ארצות הברית, הדובר מסביר כי ה-Huawei Mate X יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בזמן השקתו. בנוגע להיכן החברה תשיק את המכשיר, אנחנו יודעים כי וואווי תתעדף מקומות בעולם בהם פריסת רשת הדור החמישי (5G) כבר החלה, כך שהלקוחות שירכשו את ההתקן יוכלו ליהנות מתמיכתו ברשת החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים