נטפליקס מעלה את מחירי החבילות בישראל בעד 22 אחוזים

לוגו נטפליקס

כשלושה חודשים לאחר שהחלה בבחינה של העלאת המחירים לחבילות המנויים שלה בארץ, נטפליקס ישראל מציגה רמות תמחור חדשות לחבילות החודשיות, אלו תואמות את הדיווח הקודם שלנו כאן בגאדג’טי, מתחילות בעליית מחיר של 10% עבור החבילה הבסיסית ומגיעות עד 22% עבור החבילה היקרה ביותר. בתוך כך, שומרת נטפליקס על הצעת ההתנסות ל-30 ימים ללא תשלום עבור מנויים חדשים.

העלאות המחירים ב-3 החבילות הזמינות עבור המנויים של נטפליקס בישראל מגיעות לאחר סדרה ארוכה של העלאות מחירים בשווקים שונים בעולם, זו החלה עם עליית המחירים בארה”ב בינואר 2019. לאחר עליית המחירים של שירות הסטרימינג של נטפליקס בישראל, עלות החבילות בארץ הינה זהה לזו המוצעת למה שמשלמים תושבי ארה”ב, זאת פרט לחבילה היקרה ביותר, עליה משלמים תושבי ישראל כ-3.5 שקלים יותר מתושבי ארה”ב מידי חודש.

מנטפליקס נמסר:

אנו משנים את המחירים שלנו מעת לעת כדי לשקף את ההשקעות המשמעותיות שעשינו בתוכניות טלוויזיה חדשות ובסרטים, כמו גם שיפורים במוצר שלנו.

נטפליקס ישראל: כמה זה עולה לנו?

חבילות ההתקשרות עם נטפליקס בישראל מתחלקות ל-3, כאשר כל אחת מהחבילות מציעה אפשרויות שונות, אך כולן תומכות במספר פונקציות בסיסיות, בהן תמיכה בצפייה במחשב, בטלוויזיה, בטלפון ובטאבלט ללא הגבלה על התכנים הזמינים לצפייה, אפשרות לביטול חשבון המנוי בכל עת וחודש ראשון חינם עבור מנויים חדשים.

פרטי החבילות:

  • חבילה בסיסית – לא תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה במסך אחד בלבד במקביל.
  • חבילה סטנדרטית – תומכת בשידורי HD, לא תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה בשני מסכים במקביל.
  • חבילת פרימיום – תומכת בשידורי HD, תומכת בשידורי Ultra HD ומציעה צפייה ב-4 מסכים במקביל.

מחירי החבילות של נטפליקס עמדו עד כה על 29.90 שקלים עבור החבילה הבסיסית, 39.90 עבור החבילה הסטנדרטית ו-49.90 שקלים עבור חבילת הפרימיום, כאשר עליית המחירים משנה מחירים אלו ל-32.90 שקלים, 46.90 שקלים ו-60.90 שקלים, בהתאמה.

מכאן, שהמחירים החדשים משקפים עליה של 10% במחיר החבילה הבסיסית, עליה של 18% במחיר החבילה הסטנדרטית ו-22% במחיר חבילת הפרימיום.

מחירים מקורייםעדכון מחירים ראשון (יוני 2019)עדכון מחירים שני (ינואר 2022)
חבילה בסיסית29.90 שקלים32.90 שקלים (10%+)32.90 שקלים (ללא שינוי)
חבילה סטנדרטית (HD)39.90 שקלים46.90 שקלים (18%+)54.90 שקלים (17%+)
חבילת פרימיום (4K)49.90 שקלים60.90 שקלים (22%+)69.90 שקלים (15%+)

מנויים קיימים צפויים לקבל עדכון הנוגע לעליית המחירים מנטפליקס במייל טרם ייכנס לתוקף, כאשר המחירים החדשים יכנסו לתוקף רק לאחר סיום מועד החיוב בו הם נמצאים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים