הדלפה: הצצה ראשונה על שעון ה-2 Galaxy Watch Active של סמסונג

שעון ה-Galaxy Watch Active 2 (מקור SamMobile)

4 חודשים בלבד לאחר ההכרזה על שעון ה-Galaxy Watch Active שנחשף לצד מכשירי סדרת ה-Galaxy S10, מצליח אתר SamMobile להציג תמונות ראשונות של דגם ההמשך לשעון, ה-2 Galaxy Watch Active, שעון ספורט חכם שצפוי להגיע בגודל של 44 מ”מ או 40 מ”מ.

בניגוד לדגמי השעונים הקודמים, ה-Active 2 החדש צפוי להגיע בפרק זמן קצר יחסית אחרי הדגם המקורי, כאשר יש צפי כי הוא יוכרז יחד עם מכשיר ה-Galaxy Note 10 בחודש אוגוסט הקרוב, בדומה להשקת ה-Active הראשון עם ה-Galaxy S10. השעון צפוי להגיע עם מערכת ההפעלה Tizen וממשק ה-OneUI החדש של סמסונג, בגרסה 1.5 מעודכנת.

מהתמונות החדשות שמציגות את שעון ה-Galaxy Active 2 ניתן לראות כי הוא יגיע בעיצוב דומה יחסית ל-Active וללא החוגה המסתובבת, כששינויים קטנים מגיעים בעיצוב כפתורי הבית והחזור בשעון. לפי המידע הקיים השעון יגיע ב-2 תצורות, האחת כוללת קישורית WiFi וסוללת 237mAh והשנייה חיבור LTE סלולרי וסוללת 340mAh, זאת בנוסף ל-2 הגדלים של 40 ו-44 מ”מ.

תחום השעונים החכמים ורצועות הכושר החכמות הפך לוהט בשנים האחרונות, כשיותר ויותר חברות מוציאות מוצרים חדשים בתחום. זו יכולה להיות גם הסיבה בגינה סמסונג מקדמת במהירות את ה-Active 2 חודשים ספורים לאחר ההשקה של ה-Active שהושק כשנתיים לאחר שעון ה-Gear Sport של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים