רשמי: סמסונג תכריז על ה-Galaxy Note 10 ב-7 באוגוסט

Samsung UNPACKED 2019 Invitation (תמונה: סמסונג) Samsung UNPACKED 2019 Invitation (תמונה: סמסונג)

באמצע חודש יוני האחרון הגיעה הדלפה שחשפה את התאריך בו סמסונג תקיים אירוע הכרזה להצגתה של סדרת ה-Galaxy Note 10, וכעת החברה מאשרת באופן רשמי כי אירוע Unpacked 2019 לסדרת הדגל הבאה שלה יגיע זו פעם נוספת לניו-יורק, ביום רביעי, ה-7 באוגוסט. לצד חשיפת התאריך מוסיפה סמסונג טיזר המיישר קו עם מירב ההדלפות הנמצאות כרגע באינטרנט. על קיום אירוע ההכרזה הודיעה החברה דרך אתר ייעודי אותו הרימה, ובכניסה אליו תוכלו לצפות בשידור חי במועד בו ייערך כנס ההכרזה.

האתר כולל סרטון קצרצר באורך של כ-15 שניות בלבד, בו סמסונג מראה לנו את העט האיקוני של סדרת ה-Note, כשזה מצייר עיגול קטנטן של חיישן מצלמה בודד. מבנה העט דומה מאוד לזה של העט הקיים כבר ברגעים אלו במכשיר ה-Galaxy Note 9, כשזה מגיע עם כפתור על גבו ומבנה עדין לקודקוד הנוגע בתצוגת המכשיר.

המצלמה אותה העט מצייר מצביעה לנו באופן ישיר על מצלמת הסלפי אותה סמסונג תמקם בחזית המכשיר בתוך חור, זאת כפי שראינו בלא מעט הדלפות בחודשים הקודמים. המצלמה המדוברת תמוקם בתוך חור ייעודי המתיישב בחלקו העליון והאמצעי של המסך, זאת לעומת חור המצלמה אותו ראינו בסדרת ה-Galaxy S10 אשר תופס מקום בחלקה העליון והימני של התצוגה.

עט ה-S Pen המופיע בטיזר של סמסונג אינו מציג את הצבעים המגוונים אותם ראינו עם העטים בסדרת ה-Galaxy Note 9 בשנה הקודמת, כאשר הוא מוצג בצבע שחור בעיצוב מבריק.

מעבר לדברים הללו, ההדלפות מצביעות על כך שבאירוע ההכרזה סמסונג תכריז על זוג דגמים לסדרת הנוט, אשר ייקראו Galaxy Note 10 ו-Galaxy Note 10 Plus. זוג המכשירים יציעו מערך צילום משולש בחלקם האחורי, ואת העיצוב החדש למצלמת הסלפי על גבי המסך בחלקם הקדמי. מתחת למכסה המנוע אנחנו אמורים לפגוש את מערכת השבבים Snapdragon 855 או Exynos 9825, בעוד שהסוללה המפעילה את העניינים תגיע בקיבולת של 4170 מיליאמפר/שעה.

את אירוע ההכרזה על ה-Galaxy Note 10 תקיים סמסונג בשעה 4 בצהריים לפי הזמן המקומי בניו-יורק, ובשעה 11 בלילה בישראל. עד מועד האירוע, עקבו אחרינו כאן באתר דרך עמוד ה-Note 10 הייעודי שלנו לכל העדכונים הנוגעים למכשיר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים