רצועת הכושר Xiaomi Mi Band 4 מגיעה לישראל במחיר 179 שקלים

רצועת Mi Band 4 (מקור המילטון)

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי (Xiaomi) בישראל, משיקה את הדגם האחרון בסדרת רצועות הכושר הפופולריות של שיאומי, ה-Mi Band 4, בישראל. רצועת כושר חכמה עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 0.95 אינץ’, זמן סוללה של עד 20 ימים ותג מחיר של 179 ש”ח.

רצועת ה-Mi Band 4 החדשה מגיעה לארץ תוך פחות מחודש מההכרזה הרשמית ומחליפה את רצועת ה-Mi Band 3 הפופולרית של החברה. הדגם החדש מגיע עם מסך AMOLED צבעוני בגודל 0.95 אינץ’ ורזולוציית 120×240 כשהוא מציע עמידות נגד מים של 5ATM (עד 50 מטרים) ואפשרות למעקב אחר פעילויות ספורט במים בנוסף לפעילויות הספורט הרגילות ופונקציית מדידת הדופק אותן היה אפשר למצוא בדגם הקודם.

דגם רצועת ה-Mi Band 4 שמגיע לארץ הוא הדגם ה”רגיל”, ללא תמיכה ב-NFC, כשהיא מגיעה במשקל של 22.1 גרם וסוללת 135mAh שמספיקה לעד 20 ימים. החיסרון הגדול של ה-Mi Band 4, בדומה לדגם הקודם, הוא חוסר תמיכה בשפה העברית, כאשר לפי המידע הרשמי מהמילטון היא תומכת כרגע באנגלית, רוסית וספרדית בלבד.

רצועת Mi Band 4 (מקור המילטון)

מחיר רצועת ה-Mi Band 4 יעמוד בארץ על 179 ש”ח, בדומה לדגם ה-Mi Band 3 אותו היא מחליפה.

למרות שרצועת ה-Mi Band 4 מצליחה להגיע לארץ במהירות רבה יחסית לדגם הקודם, החיסרון הגדול ביותר של הרצועה נשאר עדיין ללא מענה לקהל הישראלי והוא התמיכה בשפה העברית. תמיכה שהניסיון הקודם עם פיתוחי צד ג’ לא רשמיים לרצועת ה-Mi Band 3 מראה כי היא אפשרית מבחינה טכנולוגית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים