הדלפה: Google Pixel 4 XL נחשף במלואו עם חמש מצלמות

Google Pixel 4 XL (תמונה: Pricebaba)

קרוב לחודש חלף מאז גוגל חשפה בפנינו את עיצובו של ה-Google Pixel 4 באופן רשמי וחריג במיוחד, אך בשעה שהאחרונה הציגה לנו את הדגם הרגיל, המדליף המוכר OnLeaks פונה לחשוף את דגם ה-XL. בתמונות החדשות אנחנו רואים לראשונה את מערך הצילום המשולש שבחלקו האחורי של המכשיר, יחד עם מערך הצילום הכפול שבחזיתו.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.25 אינץ’, עם שוליים התוחמים אותו מלמטה ומלמעלה, כאשר גוגל אינה מעוניינת להיכנס לתחרות המכשירים נטולי השוליים ושומרת את האחרונים על מנת למקם שם חיישנים נוספים. בשולו העליון של המכשיר גוגל ממקמת זוג מצלמות סלפי, לצד זוג חיישנים מסתוריים, אפרכסת שמע ושטח שחור בו היא אמורה לשלב את יתר החיישנים שישמשו לזיהוי הפנים המאובטח.

את שולו התחתון של המכשיר גוגל מנסה לצמצם כמה שאפשר, וייתכן כי זו תעביר את חיבור המסך לחלקו העליון של המכשיר כפי שעשתה סוני עם דגם ה-Xperia 1 אשר אימץ גם הוא עיצוב דומה. בחלקו האחורי של ה-Pixel 4 XL נגלה מערך צילום משולש המתיישב בתוך מודול ריבועי בפינה השמאלית והעליונה, כאשר מתחת לחיישני הצילום נמצא מבזק LED ומיקרופון.

Google Pixel 4 XL (תמונה: Pricebaba)
Google Pixel 4 XL (תמונה: Pricebaba)

על פי ההדלפה האחרונה הנוגעת למערך הצילום, החיישן השני במערך מסתמן כחיישן שתפקידו לספק זום אופטי, אך בשעה שבדגם ה-Pixel 4 ראינו רק זוג מצלמות ומיקרופון, כאן אנחנו נחשפים אל מערך צילום משולש. עם ההזדמנות הזו, לגוגל יש אפשרות להכניס במערך גם חיישן לצילום בזווית רחבה, אך אנחנו בספק כי גוגל תרצה ליצור פער משמעותי בין הדגם הקטן לגדול מבחינת מערך הצילום.

מידותיו של המכשיר מסתכמות ב-160.4 מילימטרים לאורכו, 75.2 מילימטרים לרוחבו ו-8.2 מילימטרים המסמלים את עוביו. במידה וניקח בחשבון גם את בליטת המצלמה, נקבל עובי כולל של 9.3 מילימטרים. גבו של ה-Pixel 4 XL עשוי זכוכית, אך בשום מקום על גבי המכשיר אנחנו לא רואים סורק טביעות אצבע או סממן שיצביע על קיומו. במסגרתו של הסמארטפון ניתן להבחין בכפתור ההדלקה והכיבוי, כפתור ויסות הווליום, מחבר הטעינה מסוג USB Type-C וזוג גרילים לרמקולים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים