הדלפה: זו היא מפת הדרכים של סמסונג למוצריה שיוכרזו בהמשך השנה

שלט סמסונג צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

בשעה שרוב הציבור מחכה בסקרנות לראות מה יביא עמו מכשיר הדגל הבא מבית החברה, סמסונג אינה מתמקדת רק במוצריה לשוק הסלולר וצפויה להכריז גם על מוצרים לבישים חדשים, טאבלטים ועוד. מפת הדרכים שדלפה כעת לרשת מציגה את תוכניותיה של החברה לשאר שנת 2019, ומגלה כי סמסונג מתכננת להציג שעונים חדשים וטאבלטים עדכניים.

שעונים חכמים

בגזרת השעונים החכמים אנחנו מוצאים במפת הדרכים המודלפת את דגמי ה-Galaxy Watch 2 אשר יחליפו את דגמי ה-Galaxy Watch הנוכחיים, כשעם הדגמים החדשים סמסונג מתכננת להחליף את גדלי הרצועות. ברגעים אלו סמסונג מוכרת זוג דגמים בגדלים של 42 מ”מ ו-46 מ”מ, אך עם זוג השעונים העדכניים החברה תעבור לגדלים של 40 מ”מ ו-44 מ”מ.

סיבת המעבר לגדלים חדשים לרצועות אינה ידועה, אך ניתן לשער כי הדבר נגרם עקב הפקת לקחים מסדרת השעונים הנוכחית אשר נמכרת גם בארצנו. את הסדרה החדשה אנחנו אמורים לראות ברבעון הנוכחי של השנה, אך שאר הדיווחים באינטרנט מעידים על כך שחשיפתם של השעונים החדשים תתפוס מקום עם הכרזת ה-Galaxy Note 10 בחודש אוגוסט הקרוב.

טאבלטים

כבר ברבעון הנוכחי של השנה סמסונג אמורה להציג לא פחות מ-3 טאבלטים חדשים לזוג סדרות מתוצרתה, כאשר זוג טאבלטים יצטרפו לסדרת ה-Galaxy Tab וטאבלט נוסף יעשה את דרכו כמחליף ל-Galaxy Book 2. הטאבלט המוזכר אחרון ייקרא Galaxy Book 3, וזה צפוי לצאת לאור בחודשים הקרובים כשהוא אמור להביא עמו מערך צילום משופר, ביצועים טובים יותר ונפח אחסון גדול.

לצידו של ה-Galaxy Book 3 סמסונג צפויה לחשוף גם את ה-Galaxy Tab S6, זאת בשעה שאחיו הקטן אשר נקרא Galaxy Tab S5e כבר הושק ונמכר בארץ. הסיבה לדילוג על ה-Galaxy Tab S5 אינה ידועה בשלב זה, אך השמועות אודות המכשיר הצביעו על שילובה של מערכת השבבים Snapdragon 855, יחד עם 512 גיגה-בייט של נפח אחסון ו-6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה. תאריך ההכרזה אמור להתקיים ברבעון הנוכחי.

את גזרת הטאבלטים סוגר ה-Galaxy Tab Active 3, כשזה צפוי להיות מחליפו של ה-Galaxy Tab Active 2 מ-2017 ולהגיע עם מפרט משופר, גוף קשיח ועמידות מלאה בפני מים ואבק כמו קודמו. תאריך הכרזתו תופס מקום ברבעון הנוכחי של השנה, אם כי לא ידוע באיזה חודש סמסונג תחשוף את הטאבלט ואם תבחר לעשות זאת במועד ההכרזה על ה-Galaxy Note 10.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים