מפרטו הטכני ועיצובו של ה-Galaxy Tab S6 נחשפים בהדלפה

חנות הקונספט של סמסונג בקניון איילון, רמת גן (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: גאדג’טי

מפת הדרכים של חברת סמסונג למוצריה שיוכרזו בהמשך השנה הודלפה רק לאחרונה, אך הדבר אינו מונע משאר המדליפים לגלות לנו פרטים נוספים על המוצרים אותם החברה אמורה לחשוף בחודשים הקרובים. ההדלפה העדכנית מציגה לנו תמונות חיות של ה-Galaxy Tab S6, זאת בעודה מפרסמת פרטים על מפרטו הטכני המלא.

על פי הנתונים החדשים, בחזיתו של הטאבלט יככב מסך בגודל 10.5 אינץ’ עם שוליים רחבים במיוחד מקיפים אותו מכל צדדיו, כאשר על גבי המסך נוכל לראות את המיתוג הרשמי כ-Galaxy Tab S6. במעבר לחלקו האחורי של הטאבלט ניתן להבחין בלוגו החברה הממוקם באמצע, פסי האנטנה המקיפים את המבנה כולו, את מערך הצילום הכפול ושקע בגופו של המכשיר על מנת להניח את עט הסטיילוס המגיע עמו.

Samsung Galaxy Tab S6 (תמונה: sammobile)
Samsung Galaxy Tab S6 (תמונה: sammobile)

לאחר שהעט התמגנט לחלקו האחורי של הטאבלט, זה יחל להיטען, בדומה לרעיון אותו אימצה אפל עם ה-iPad Pro. כאמור, מעל עמדת הטעינה נמצא מערך צילום כפול הראשון מסוגו להופיע על גבי טאבלט מבית החברה. אנו לא יודעים לאיזו מטרה סמסונג תשתמש בחיישן השני אותו היא מוסיפה, אך ניתן לשער כי זה יתיר לרוכשיו גישה אל צילום בזווית רחבה או בזום.

מתחת למכסה המנוע תפעם מערכת השבבים Snapdragon 855, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת מעבד בעל 8 ליבות בחלוקה לליבה עוצמתית אחת, 3 ליבות חזקות ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל. יחד איתה נקבל גם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון. מערכת ההפעלה עליה הטאבלט ירוץ תהיה אנדרואיד 9 פאי, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש OneUI מבית סמסונג.

תאריך הכרזתו עדיין אינו ידוע, אם כי נוכל להעריך שסמסונג תציג אותו במהלך חודש אוגוסט הקרוב. הטאבלט צפוי להגיע בזוג גרסאות Wi-Fi או LTE ובצבעים אפור, כחול או חום יחד עם האפשרות לרכישה של כיסוי-מקלדת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים