הטריילר החדש לסרט זה: חלק 2 נותן לנו הצצה מורחבת לליצן פניווייז

זה: חלק 2 (תמונה: Warner Bros)

אולפני האחים וורנר חשפו טריילר ופוסטר חדשים של “זה: חלק 2“, סרט ההמשך של מותחן האימה המבוסס על אחד מספריו האהובים והמפחידים ביותר של סטיבן קינג (Stephen King). הסרט החדש מגיע שנתיים בדיוק לאחר הסרט הקודם מ-2017 על מנת לספר את סיפורם של אותם הגיבורים שהיו אז ילדים, אלא שכעת הם מבוגרים שחוזרים לעיירה דרי כ-20 שנים מאוחר יותר ומגלים שעליהם להתמודד זו פעם נוספת עם הליצן פניווייז.

את פניווייז ישוב לשחק ביל סקארסגארד (Bill Skarsgard), אך לצידו יופיעו דמויות נוספות שייצגו את הישות המכונה “זה”, שלוקחת פרצופים רבים פרט לזה של הליצן המפחיד. הילדים מהסרט הראשון יחזרו להופעה נוספת בסרט החדש ויגולמו על ידי אותם השחקנים, ביניהם פין וולפהארד (Finn Wolfhard) מ”דברים מוזרים“, אם כי הם צפויים לקבל תפקיד קטן יותר. את הילדים שהתבגרו ישחקו ג’יימס מקאבוי (James McAvoy), ג’סיקה צ’סטיין (Jessica Chastain), ביל היידר (Bill Hader) ואחרים.

בעוד הטיזר שנחשף בחודש מאי האחרון סיפק יותר רמיזות לנוכחותה של הישות “זה”, כשהיא מגולמת על ידי אישה מבוגרת עימה נפגשת בברלי בגרסתה המבוגרת (צ’סטיין), הטריילר החדש מתמקד הרבה יותר בפניווייז הליצן האימתני ובדרך הייחודית שלו להטיל אימה לא רק על הילדים של דרי, אלא גם על המבוגרים שפגשו אותו כשהיו צעירים בעצמם.

פוסטר ל"זה: חלק 2"
פוסטר ל”זה: חלק 2″ (באדיבות Tulip Entertainment)

הסרט “זה” משנת 2017 זכה להצלחה מרשימה למדי כשהכניס מעל 700 מיליון דולר ממכירות כרטיסים ברחבי העולם ונראה כי באולפני האחים וורנר מנסים כעת להוסיף להצלחה עם לא מעט שמות גדולים שמגיעים לסרט החדש.

“זה: חלק 2” יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-5.9.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים