שואב האבק האלחוטי Dyson V11 מגיע לישראל לצד מטהר האוויר Pure Cool

שואב Dyson V11 (מקור דייסון)

חברת שואבי האבק דייסון השיקה בארץ את הדגם האחרון בסדרת שואבי האבק האלחוטיים שלה, ה-Dyson V11, אשר מגיע ב-3 דגמים שונים, ובנוסף את מטהר האוויר Dyson Pure Cool שמגיע בדגם שולחני ורצפתי לטיהור האוויר בבית מחיידקים, אבק ומזהמים נוספים.

שואב ה-Dyson V11 ממשיך את דרכו של דגם ה-Dyson V10, משתמש אף הוא במנוע 125,000 סל”ד ומציע זמן שימוש דומה של 60 דקות. ההבדל בין הדגמים מגיע בעוצמת השאיבה הגדולה יותר ב-20% של ה-V11 לעומת ה-V10. הבדל נוסף הוא “חיישן העומס הדינמי” (DLS) החכם ב-V11, המזהה את ההתנגדות של מברשת השואב ומשנה את עוצמת השאיבה בהתאם באופן אוטומטי, כאשר השואב יכול לפעול במצב אוטמטי או ידני במצב ECO חסכוני לאורך 60 דקות או BOOST עוצמתי, אך עם זמן שימוש קצר יותר.

שלושת דגמי ה-V11 החדשים מגיעים בתצורה דומה יחסית, עם מסך LCD חכם בבסיס ידית השואב, תצוגה חכמה של מצב השאיבה והסוללה. ההבדל בין דגם ה-Absolute המגיע ב-2 צבעים: זהב וכחול, לדגם ה-Torque Drive, הוא ראש המברשת החכם המגיע עם דגמי ה-Absolute, המאפשר לשואב לזהות את המשטח אותו הוא שואב ולהתאים אליו את עוצמת השאיבה.

שואב ה-Dyson V11 זמין למכירה בארץ ב-3 גרסאות:

  • דגם ה-Torque Drive במחיר של 3090 ש”ח.
  • דגמי ה-Absolute Blue ו-Absolute Gold במחיר של 3490 ש”ח.

Dyson Pure Cool

בנוסף לשואב ה-Dyson V11 החדש החברה השיקה גם את מטהר האוויר Dyson Pure Cool שמגיע ב-2 דגמים: רצפתי בגובה של 691 מ”מ עם זרימת אוויר של 437 ליטר לשניה ודגם רצפתי בגובה של 1054 מ”מ המציע זרימת אוויר מקסימלית של 361 ליטר לשניה.

שני הדגמים מגיעים עם מערת ניטור ויזיהוי זיהומים בזמן אמת המודדת את רמות ה-PM2.5, ‏PM10, ‏VOC ו-NO2 באוויר תוך כדי דיווח בזמן אמת לאפליקציית השליטה והבקרה של מטהר האוויר במכשיר הסלולרי, כאשר מסנן HEPA מזכוכית ומסנן פחמן פעיל לוכדים 99.95% מן האלרגנים והמזהמים המיקרוסקופיים עד גודל של 0.1 מיקרון.

מטהר האוויר Dyson Pure Cool זמין למכירה בישראל במחיר של 2490 ש”ח לדגם השולחני ו-2790 ש”ח לדגם הרצפתי הגדול יותר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים