הדלפה: זה מפרטו המלא של ה-Galaxy Tab S6 ועט הסטיילוס החדש

Samsung Galaxy Tab S6 (תמונה: Twitter/Ishan Agarwal) Samsung Galaxy Tab S6 (תמונה: Twitter/Ishan Agarwal)

את טאבלט  ה-Galaxy Tab S6 ראינו תחילה בתמונות הכרזה הרשמיות לפני כשבועיים בלבד, כשלאחר מכן נחשפנו אל קיבולת הסוללה ויכולות הטעינה שלו, ורק לאחרונה קיבלנו תמונות נוספות המציגות חיישן מסתורי לצד מצלמת הסלפי. כעת, מפרטו המלא של הטאבלט הבא מבית סמסונג נחשף בנוסף לעט הסטיילוס המגיע איתו.

על פי הדיווחים הקודמים וההדפלה הנוכחית, ה-Galaxy Tab S6 יגיע עם מסך בגודל 10.5 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED, ברזולוציית WQXGA ובפריסה של 2560 על 1600 פיקסלים. עוד בחזיתו נוכל למצוא את מצלמת הסלפי המדוברת מההדלפות הקודמות, כשהמדליף טוען כי זו תומכת בזיהוי פנים אך אינו בטוח האם מדובר בזיהוי פנים בתלת-ממד או בזיהוי פנים סטנדרטי המשתמש במצלמה בלבד.

מתחת למכסה המנוע תיכנס מערכת השבבים Snapdragon 855, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לליבה עוצמתית אחת, 3 חזקות ו-4 חסכוניות בחשמל. יחד איתה יתחזקו את המערכת 6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, ו-128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון, עד 512 גיגה-בייט נוספים. הסוללה המפעילה את המערך כולו מגיעה בקיבולת של 7040 מיליאמפר/שעה וזו נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מערך הצילום האחורי של המכשיר כולל זוג חיישני 13 ו-5 מגה פיקסל במפתחי צמצם של f/2.0 לחיישן ה-13 מגה פיקסל ו-f/2.2 לחיישן ה-5 מגה פיקסל. בשולו העליון והחזיתי של הטאבלט ניתן להבחין במצלמת הסלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל, כאשר זו מגיעה במפתח צמצם f/2.0, וכאמור, תומכת בפתיחת הנעילה באמצעות זיהוי פנים.

עט הסטיילוס המגיע עם הטאבלט מאפשר שימוש ארוך במיוחד של 6 שעות לאחר טעינה מלאה, אך במידה ותרצו להשתמש בפיצ’ר המסתורי הנקרא Air Gesture או Air Mouse, העט יוכל לפעול חצי שעה באופן רציף בלבד. לבסוף, מידותיו של הטאבלט מסתכמות ב-244.5 מ”מ לאורכו, 159.5 מ”מ לרוחבו, 5.7 מ”מ המסמלים את עוביו ומשקלו עומד על 420 גרם.

על ה-Galaxy Tab S6 סמסונג אמורה להכריז ב-7 באוגוסט לצד ה-Galaxy Note 10, כשזה יהיה זמין בצבעים ורוד, אפור וכחול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים