לקראת ה-Note 10: סמסונג חושפת טיזר לפלטפורמת העיבוד Exynos 9825

Exynos 9 (תמונה: סמסונג) Exynos 9 (תמונה: סמסונג)

ימים ספורים לפני שתכריז על דגמי ה-Galaxy Note 10 וה-Note 10 Plus באירוע Unpacked 2019 שייערך בניו-יורק, חושפת סמסונג טיזר לפלטפורמת העיבוד Exynos 9825 אותה היא צפויה לשלב במכשירים החדשים. בדומה לשנים קודמות, גם השנה צפויה סמסונג להשיק את פלטפורמת האקסינוס אותה היא מפתחת באופן עצמאי בשווקים מחוץ לארה”ב, כאשר בתוך ארה”ב תהיה זו ה-Snapdragon 855 של קוואלקום.

לא היה זה סוד גדול כי ה-Exynos 9825 תעשה דרכה לדגמי סדרת ה-Note 10, אולם כעת מספקת סמסונג את האישור הרשמי לכך עם טיזר שחשפה דרך חשבון Samsung Exynos בטוויטר ובו היא מציינת את תאריך ה-7 באוגוסט, היום בו תערוך את אירוע ההכרזה שלה על הטלפונים החדשים, כיום בו “הכוח יזכה לאבולוציה”, לדבריה. ביום זה, תכריז גם באופן רשמי על נוכחותה של הפלטפורמה החדשה בדגמי הנוט 10.

בטיזר עצמו אנו רואים את הספירה לאחור מתחילה בספרה ‘3’, זו רומזת לנו כי סמסונג עשויה להקדים ולהכריז על פלטפורמת ה-Exynos החדשה כבר ב-5 באוגוסט, יום שני הקרוב, ושלושה ימים בדיוק לאחר פרסום הטיזר ביום שישי האחרון. ביום זה, אגב, הודיעה החברה כי תציג באופן רשמי את שעוניה החדשים בסדרת ה-Galaxy Watch Active 2.

פלטפורמת העיבוד החדשה תעשה דרכה לשני דגמי סדרת הגלקסי נוט 10 ובשונה מה-Exynos 9820 שהוצגה בשנה הקודמת, ה-Exynos 9825 צפויה להגיע בתהליך ייצור חדש בגודל 7nm שיחליף את תהליך ה-8nm הקודם. את המפרט הטכני של הפלטרפומה החדשה שומרת בינתיים סמסונג בסוד, אך ניתן לצפות כי זו תציע שיפור בביצועים ובצריכת החשמל לצד יכולות חדשות בתחום הלמידה העמוקה, יכולות שבין היתר יעזרו לה להציג שיפורים נוספים בתחומי הצילום במכשיריה.

יחד עם הפלטפורמה העדכנית, צפויה סדרת הסמארטפונים החדשה להגיע בשני דגמים, ה-Galaxy Note 10 בעל מסך 6.3 אינץ’ ברזולוציית +Full HD עם זיכרון עבודה של 8GB RAM, רכיב אחסון בנפח 256GG וסוללת 3,500mAh, וה-Note 10 Plus בעל מסך ה-6.8 אינץ’ ברזולוציית +Quad HD, זיכרון העבודה של 8 או 12 גיגה-בייט, רכיב האחסון בנפח 256GG או 512GB וסוללת 4,300mAh.

מידע נוסף על שני מכשירי הסדרה תוכלו למצוא בעמודי הסיכום המקדימים שלנו עם כל הפרטים שידועים עד כה:

לחצו כאן למידע על ה-Galaxy Note 10 (עיצוב, מפרט ומחיר)

לחצו כאן למידע על ה-Galaxy Note 10 Plus (עיצוב, מפרט ומחיר)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים