הדלפה: זה המפרט המלא של סדרת ה-Google Pixel 4

Google Pixel 4 & Pixel 4 XL (תמונה: igeeksblog) Google Pixel 4 & Pixel 4 XL (תמונה: igeeksblog)

לצד הכרזתה של סמסונג על סדרת ה-Galaxy Note 10, נראה כי גוגל מעוניינת לשמור את תשומת הלב של הקהל בצד שלה והדלפה חדשה המגיעה אלינו דרך אתר 9to5google מגלה לנו פרטים עדכניים על מפרטה של סדרת ה-Google Pixel 4. ייתכן כי תזמון ההדלפה מקרי לחלוטין, אך כך או כך, ההדלפה החדשה תורמת להחזרת תשומת הלב אל החברה האמריקאית.

על פי הדברים, ה-Google Pixel 4 יגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED וברזולוציה של +Full HD בקצב ריענון של 90 הרץ. במידה והפרט המוזכר אחרון יתברר כנכון, גוגל תתחרה ראש בראש עם חברות כמו OnePlus, Razer ו-Nubia שהעלו כולן את קצב הרענון במסכיהן על מנת להעניק לעצמן יתרון. בנוסף לכך, ידוע לנו כי את קצב הרענון המדובר גוגל תמתג תחת השם “Smooth Display” על מנת להמחיש את האפקט אותו הוא מעניק.

בצד הגדול יותר של הדברים נמצא את ה-Google Pixel 4 XL, עם מסך בגודל 6.3 אינץ’, פאנל מסוג OLED ברזולוציית +Quad HD וקצב רענון זהה של 90 הרץ. על פי ההדלפות הקודמות שחשפו את העיצוב המלא של השניים, נוכל לדעת כי המסך יגיע כשהוא תחום על ידי שוליים גדולים במיוחד ביחס לשאר מכשירי הדגל בשוק וכשמערך חיישנים רחב מתפרס בחלקו העליון. המערך המוזכר יכלול את הרדאר של פרויקט סולי, מצלמת סלפי בודדת, רמקול (אפרכסת) ומספר חיישנים נוספים לסריקת פנים מאובטחת.

Google Pixel 4 & Pixel 4 XL (תמונה: igeeksblog)
Google Pixel 4 & Pixel 4 XL (תמונה: igeeksblog)

מתחת למכסה המנוע זוג המכשירים יגיעו עם מערכת השבבים Snapdragon 855 מבית קוואלקום, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה לליבה עוצמתית אחת, 3 ליבות חזקות ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל. יחד איתה נקבל גם 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 או 128 גיגה-בייט של נפח אחסון. הסוללה המריצה את התזמורת כולה תגיע בקיבולת של 2800 מיליאמפר/שעה בלבד בדגם הפיקסל 4 הסטנדרטי, בשעה שדגם ה-Pixel 4 XL יהנה מסוללה בקיבולת 3700 מיליאמפר/שעה.

מערך הצילום של השניים יהיה זהה לחלוטין על פי הדברים, כששניהם מגיעים עם חיישן ראשי ורגיל ברזולוציית 12 מגה פיקסל וחיישן משני ברזולוציית 16 מגה פיקסל המסוגל לבצע זום אופטי. איננו יודעים האם מדובר בזום אופטי עד פי 2, 5 או 10, אך בכל מצב גוגל תנסה לשלב גם שיפורים בצד התוכנה על מנת למטב את התמונות המופקות בסוף. מעבר לכך, זוג המכשירים מציעים מערך רמקולים סטריאופוני הנמצא בתחתית ובחזית המכשיר.

עוד בנוגע לסדרת הסמארטפונים הבאה מבית גוגל נוכל לספר כי זו תכלול את שבב האבטחה אותו הכרנו עם סדרת ה-Pixel 3 אשר נקרא Titan M, תקבל תמיכה מצד עדכוני תוכנה למשך 3 שנים ותגיע עם מספר פיצ’רים חדשים בצד התוכנה והעוזרת האישית. השיפור האחרון אותו גוגל הציגה בתערוכת Google I/O 19 היה זמן התגובה המהיר של העוזרת האישית בזמן אמת, אותו לא ראינו עד היום באף מכשיר מתוצרתה וזה כנראה יגיע אל ה-Google Pixel 4.

תאריך הכרזתה של הסדרה עתיד לתפוס מקום בתחילת חודש אוקטובר כמו שנה שעברה, אך גוגל עדיין לא פרסמה מידע רשמי הנוגע לנושא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים