סמסונג חושפת חיישן צילום 108 מגה-פיקסל לטלפונים

חיישן ISOCELL Bright HMX (מקור סמסונג)

סמסונג (Samsung) הכריזה על חיישן צילום חדש, ה-ISOCELL Bright HMX אשר מגיע ברזולוציית 108 מגה-פיקסל ופותח בשיתוף פעולה עם שיאומי (Xiaomi). זהו חיישן הצילום הסלולרי הראשון בעולם שעובר את סף ה-100 מגה-פיקסל.

חיישן ה-HMX החדש מגיע מסדרת ה-Bright (בהיר) של חיישני ה-ISOCELL של סמסונג עם טכנולוגיית ה-ISOCELL Plus וטכנולוגיית הטטרהסל (Tetracell) לקבלת צילומים איכותיים בדגש על בהירות הצילום, כאשר הוא מציע קפיצת מדרגה לעומת חיישני ה-Bright GW1 ו-Bright GM2 שהוצגו במאי ברזולוציה של עד 64 מגה-פיקסל.

מלבד הרזולוציה הגבוהה, חיישן ה-HMX החדש הוא גם חיישן הצילום הראשון שמגיע בגודל של 1/1.33 אינץ’ אשר מסוגל לקלוט אור רב יותר בתנאי תאורה נמוכה ולייצר תמונות בהירות יותר ברזולוציית 27 מגה-פיקסל על ידי הפיכת 4 פיקסלים קרובים לפיקסל אחד. בנוסף, סמסונג שילבה בחיישן טכנולוגיית Smart-ISO המשנה את רגישות הצילום באופן אוטומטי בהתאם לתנאי הצילום. בצד הוידאו, החיישן יתמוך בצילום וידאו של עד 6K או 6016×3384 פיקסלים ב-30FPS.

חיישן ה-ISOCELL Bright HMX צפוי לעבור לייצור המוני במהלך אוגוסט.

חיישן ה-Bright HMX החדש של סמסונג מציג שיתוף פעולה חדש יחסית בין החברה לשיאומי בתחום הצילום, כאשר שתי החברות מתחרות על אותו קהל היעד בתחום מכשירי הסלולר. נותר לראות באילו מכשירים שתי החברות מתכננות לשלב את חיישן ה-HMX ומי מהן תציג אותו קודם לכן לקהל הרחב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים