אל קמינו: סרט של שובר שורות יגיע לנטפליקס ב-11 באוקטובר

אל קמינו (תמונה: Netflix)

יוצר סדרת הפשע המצליחה “שובר שורות” (Breaking Bad) וינס גיליגאן עובד על סרט בעולם הסדרה המקורית כבר לפחות שנה וכעת חושפת נטפליקס את שמו ותאריך עלייתו לשירות הצפייה. “אל קמינו” יגיע לנטפליקס ב-11 באוקטובר וימשיך את סיפור דמותו של ג’סי פינקמן, אותו יחזור לגלם אהרון פול (Aaron Paul).

“אל קמינו: סרט שובר שורות” (El Camino: A Breaking Bad Movie) יחזיר את ג’סי פינקמן אל מסך הטלוויזיה לאחר שברח מהשבי, כשהוא מנסה לבנות מחדש את חייו ואת עתידו תוך שהוא מתמודד עם העבר שלו. פינקמן, כזכור, עשה את דרכו במעלה עולם הפשע ככימאי יחד עם שותפו וולטר ווייט (בראיין קרנסטון), כשהם עבדו יחדיו על יצירת תרכובות המתאמפטמין (קריסטל מת’) הטהורות ביותר תוך שימוש בידע העשיר שצבר ווייט כמורה לכימיה.

את הסדרה כתב וביים גיליגאן, יוצר הסדרה המקורית וסדרת הספין אוף המוצלחת לא פחות “סמוך על סול”, שעונתה החמישית צפויה להגיע בשנה הבאה. אם עוד לא ראיתם את הסדרה המקורית, תוכלו לצפות ב-5 עונותיה בנטפליקס כבר עכשיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים