דוחות פרטנר: לשירות הטלוויזיה פרטנר TV יש 170 אלף מנויים

פרטנר (צילום: גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

קבוצת פרטנר פירסמה היום (ג’, 27.8) את תוצאותיה הכספיות עבור הרבעון שהסתיים ב-30 ביוני, 2019, וחשפה כי מספר מנויי הטלוויזיה שלה המשיך לצמוח בקצב מרשים, עם עליה של קרוב ל-20 אלף מנויים מאז תום הרבעון הראשון וסך של 170 אלף מנויים נכון למועד פרסום הדוחות. לצד זאת, מדווחת החברה על קיטון קל במספר מנויי הסלולר של החברה וגידול נאה בפריסת רשת הסיבים בהשוואה לנתוני הרבעון הראשון.

את הרבעון השני של השנה מסכמת פרטנר עם 2.616 מיליון לקוחות סלולר, מהם 279 אלף לקוחות Pre-Paid. החברה מציינת ירידה של 4,000 לקוחות במהלך הרבעון (מהם 1000 לקוחות Pre-Paid) וקצב נטישת מנויים שעמד על 7.9%. ההכנסה הממוצעת מלקוח (ARPU) נמדדה על ידי החברה ב-58 שקלים ברבעון השני, עליה של 2 שקלים בהשוואה לרבעון הראשון של השנה.

תשתית הסיבים האופטיים של החברה, פרטנר פייבר, מגיעה כעת ל-480 אלף בתי אב בישראל, עליה נאה אל מול נתון של 400 אלף בתי אב שהוצג ברבעון הראשון. בצד מנויי הטלוויזיה מציינת החברה 160 אלף מנויים בתום הרבעון השני ומעדכנת כי נכון למועד פרסום הדוחות, עמד מספר זה על יותר מ-170 אלף מנויים. מדובר בצמיחה של כ-13% מרבעון לרבעון. עם זאת, בשלב זה עדיין לא קיימת התייחסות לרווחיות חטיבת הטלוויזיה של החברה.

הכנסותיה של החברה הצטמצמו בכ-2% משנה לשנה והסתכמו ב-781 מיליון שקלים ברבעון השני. בצד הרווח התפעולי לא הוצג שינוי, וזה עמד על 22 מיליון שקלים, כמו ברבעון השני של 2018. עם זאת, בחלוקה למגזרים מציינת החברה עליה של 17% ברווח התפעולי עבור המגזר הסלולרי, עם רווח תפעולי שהסתכם ב-14 מיליון שקלים, כאשר המגזר הקווי הציג ירידה של 20% עם רווח תפעולי שהסתכם ב-8 מיליון שקלים. בשורה התחתונה, עמד הרווח הנקי של החברה ברבעון השני על 3 מיליון שקלים בלבד, עליה של 50% משנה לשנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים