שירות המפות Google Maps משתדרג עם שילוב אמצעי תחבורה מרובים

חברת גוגל הכריזה על פיצ’ר חדש  בשירות מפות גוגל (Google Maps) – מצב תחבורה משולב (Mixed Route), אפשרות חדשה שתאפשר לשלב בין תחבורה ציבורית, רכיבה על אופניים, מונית ונסיעות שיתופיות למסלול אחד ישירות מתוך האפליקציה של Google Maps.

אפליקציית Google Maps עברה שיפורים ושינויים רבים במהלך השנים האחרונות, כאשר בין החידושים האחרונים ניתן לציין את תוספת ה-Live View, פיצ’ר המציאות הרבודה (AR) המכוון את המשתמש תוך כדי הצגת חצים וכיוונים בעולם האמיתי.

האפשרות החדשה של גוגל נועדה לפתור את בעיית המייל הראשון והאחרון (first and last mile) בהתייחס למקטע הראשון והאחרון לפני ואחרי השימוש בתחבורה הציבורית. בעוד שבמקרים רבים תחבורה ציבורית היא נוחה ושימושית, הדרך אל התחנה וממנה נחשבים למקטעים הבעייתיים אותם הפיצ’ר החדש נועד לפתור.

לאחר ביצוע חיפוש מסלול אל יעד מסויים, האפליקציה תוסיף בסוף אפשרויות התחבורה הציבורית הרגילה, רשימה נוספת שתשלב בין אמצעי תחבורה שיתופיים דוגמת קורקינטים, מוניות (Uber, Lyft וכדומה) ושירותי הסעות שיתופיים שונים בהתאם למדינה שנועדו, זאת על מנת לתווך על הפער אל ומתחנת התחבורה הציבורית. כך, למשל, תוכלו לנווט אל תחנת האוטובוס הקרובה עם קורקינט שיתופי ולאחר שתרדו מהאוטובוס קרוב יותר ליעד, להיעזר במפות גוגל כדי לנווט הבייתה עם מונית.

פיצ’ר התחבורה המשולבת החדש צפוי להגיע לגוגל מפות בשבועות הקרובים ולכלול יותר מ-30 מדינות שונות, כאשר נכון להרגע לא ידוע איזה מדינות יכללו ברשימה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים