רשמי: אפל תציג את סדרת ה-iPhone XI ב-10 בספטמבר

הזמנתה של אפל לאירוע הקרוב (תמונה: אפל) הזמנתה של אפל לאירוע הקרוב (תמונה: Apple)

כרעם ביום בהיר אפל חשפה בפנינו כי תערוך את אירוע ההכרזה הבא שלה ב-10 בספטמבר, כשהאירוע יתפוס מקום בתיאטרון סטיב ג’ובס, שם ערכה החברה גם את אירוע ההכרזה לסדרת ה-iPhone XS בשנה שעברה. באירוע המדובר אפל צפויה להציג לנו את סדרת האייפונים הבאה עם דגמי ה-iPhone XI שילוו אותנו בין 2019-2020, כשלצידה אנו צפויים להיחשף גם אל אייפדים חדשים ואל סדרת השעונים הבאה של החברה.

בגזרת האייפונים אנחנו מצפים לראות את ה-iPhone XI, iPhone XI Max ואת ה-iPhone XIR, שיחליף את דגם ה-iPhone XR. זוג דגמי ה-iPhone XI צפויים לכלול מערך צילום משולש בחלקם האחורי, כשהעיצוב המלא של המכשירים נחשף כבר במספר הדמיות ודרך מכשירי-דמה שנוצרו במטרה להמחיש את העניין. גדלי המסכים של ימשיכו להסתכם ב-5.8 אינץ’ לאייפון XI ו-6.5 אינץ’ לאייפון XI מקס, בשעה שדגם ה-iPhone XIR יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’. את כל החידושים שתביא הסדרה תוכלו למצוא בלחיצה כאן.

הזמנתה של אפל לאירוע הקרוב (תמונה: אפל)
הזמנתה של אפל לאירוע הקרוב (תמונה: אפל)

האייפדים הצפויים להיחשף במסגרת האירוע עתידים להחליף את דגמי ה-iPad 9.7 וסדרת ה-iPad Pro הנוכחית, כשהדגם המחליף ל-iPad 9.7 יקבל שדרוג לגודלו ויקפוץ אל 10.2 אינץ’, בשעה שהשדרוגים לדגמי הפרו יתבטאו בגזרת הצילום והביצועים. בחלקת העיצוב אפל אינה צפויה להציג שינויים משמעותיים הן לאייפד 10.2 והן לסדרת הפרו הבאה.

במעבר לזוג השעונים אותם החברה צפויה להציג על פי הדיווחים, נגלה כי סדרת ה-Apple Watch Series 5 תוצע בגרסאות עשויות טיטניום וקרמיקה, זאת כתחליף לדגם פלדת האל-חלד שהוצע עד היום. איננו יודעים מה יעלה בגורלה של גרסת האלומיניום הזולה יותר, אך ניתן לשער כי אפל תשמור על זו במטרה להמשיך ולהציע חלופה זולה לדגמים היקרים. גדלי השעונים יעמדו על 40 ו-44 מ”מ, כשאת מסכיהם אפל צפויה לייבא דרך חברת Japan Display.

בטיזר שהוסיפה אפל להזמנה לאירוע נוכל לראות את ציור הלוגו של החברה, כשזה מורכב מחלקים שונים של צבעים אשר ככל הנראה מייצגים את מגוון הצבעים בהם תוצע סדרת ה-iPhone XIR, כפי שהיה בשנה הקודמת, כשמדובר גם במחווה קלה ללוגו המקורי של החברה. כאמור לעיל, את האירוע תקיים החברה ב-10 בספטמבר בתיאטרון סטיב ג’ובס, כשזה יתרחש בשעה 10 בבוקר לפי הזמן המקומי וב-20:00 בערב לפי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים