הדלפה: Xiaomi Mi Mix 4 יגיע עם מצלמת 108MP ועדשת פריסקופ

טיזר Mi Mix 4 (מקור: Xiaomi / Weibo) טיזר Mi Mix 4 (מקור: Xiaomi / Weibo)

מועד ההכרזה על מכשיר הדגל Xiaomi Mi Mix 4 מתקרב והדלפה חדשה מספרת לנו כי שיאומי תציג את הסמארטפון החדש כבר החודש, ב-24.9, ותצייד את המכשיר עם מצלמת 108 מגה-פיקסל כחלק ממערך צילום שיכלול גם עדשת פריסקופ לביצוע זום אופטי וחיישן נוסף לצילום בזווית רחבה.

על פי המידע שנחשף בהדלפה, ה-Mi Mix 4 של שיאומי יהיה למכשיר הראשון שיציע את מצלמת ה-108 מגה-פיקסל עליה הכריזה לאחרונה סמסונג. המצלמה מבוססת על חיישן ISOCELL Bright HMX של סמסונג שמגיע בגודל של 1/1.33 אינץ’ ומסוגל לקלוט אור רב יותר בתנאי תאורה נמוכה ולייצר תמונות בהירות יותר ברזולוציית 27 מגה-פיקסל על ידי הפיכת 4 פיקסלים קרובים לפיקסל אחד (Pixel Bining).

לצידו של החיישן עתיר הפיקסלים צפוי המכשיר החדש לשלב גם חיישן 16 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד ועדשת פריסקופ עם חיישן 12 מגה-פיקסל שתאפשר ביצוע זום אופטי גבוה יותר מזה שהוצע בעבר במכשיריה של שיאומי. עדשות פריסקופ כבר שולבו בעבר בטלפונים אחרים בשוק, כך למשל ה-P30 Pro של חברת Huawei שמאפשר ביצוע זום אופטי עד פי 5, זום היברידי עד פי 10 וזום אלקטרוני של עד פי 50. מצלמה נוספת, רביעית במספר, עשויה להגיע למכשיר גם כן, ותציע חיישן עומק.

מתחת למכסה המנוע של ה-Mix 4 אנו צפויים לקבל את מערכת השבבים Snapdragon 855 ולצידה זיכרון פעולה של עד 12GB RAM ונפח אחסון של לפחות 128 גיגה-בייט, כאשר בצד הסוללה אנו עשויים למצוא קיבולת של 4500mAh עם תמיכה בטעינה מהירה במיוחד. הדגם החדש בסדרת ה-Mi Mix עשוי להיות גם הראשון של החברה שיושק עם גרסה חדשה של MIUI המבוססת על מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 שהושקה אתמול באופן רשמי.

הכרזה על מכשיר דגל ב-24 בספטמבר משמעותה הצגת תחרות גדולה למדי עבור מכשירי הדגל של Huawei בסדרת ה-Mate 30, אשר ייחשפו רק ימים בודדים קודם לכן באירוע שתערוך היצרנית הסינית במינכן, ב-19 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים