מכשירי Xiaomi Mi 9 Pro ו-Mi Mix 4 ייחשפו באופן רשמי ב-24 בספטמבר

Xiaomi Teaser (תמונה: weibo) Xiaomi Teaser (תמונה: weibo)

לאחר שגילתה לנו לפני כשבוע בלבד על כך שה-Xiaomi Mi 9 Pro יהיה המכשיר הראשון שישלב את טכנולוגיית הטעינה המהירה Mi Charge Turbo, כעת חשפה בפנינו שיאומי גם כי את אירוע ההכרזה על מכשיר זה ועל ה-Xiaomi Mi Mix 4 היא תערוך ב-24 בספטמבר. איננו יכולים להסיק הרבה מהטיזר עצמו, אך ההדלפות מגלות לנו מספר דברים על המכשירים המדוברים.

ה-Xiaomi Mi 9 Pro צפוי להגיע עם תמיכה בטכנולוגיית ה-Mi Charge Turbo אשר מציעה טעינה אלחוטית מהירה במיוחד בהספק של 30 וואט, כשהוא מגיע עם מסך בגודל זהה לדגם ה-Mi 9 הסטנדרטי ועם פאנל מסוג Super AMOLED. מעבר לכך, המכשיר יתבסס על מערכת השבבים Snapdragon 855 Plus, כשאת המערך כולו משוערת להניע סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה.

Xiaomi Teaser (תמונה: weibo)
Xiaomi Teaser (תמונה: weibo)

במעבר ל-Mi Mix 4, אנחנו מסתכלים גם כאן על מערכת השבבים Snapdragon 855 Plus שתרוץ מתחת למכסה המנוע, בשעה שזו תתפעל מסך מקומר ברזולוציית +Quad HD. חיישן הצילום האחורי של המכשיר הוא זה שאמור להוות את נקודת המכירה הראשית שלו, זאת עקב העובדה שכאן שיאומי צפויה לקחת את חיישן ה-108 מגה פיקסל של סמסונג ולמקם אותו לצד חיישן לצילום בזום אופטי ולצד חיישן לצילום בזווית רחבה.

יחד עם הדברים הללו, החברה סיפרה כי היא תחשוף גם את ממשק המשתמש החדש MIUI 11 שירוץ על זוג המכשירים המוזכרים לעיל, זאת בנוסף לחשיפה של טלוויזיה חדשה. ה-Xiaomi Mi Mix 4 כמו גם ה-Xiaomi Mi 9 Pro יגיעו עם תמיכה בקישורית הדור החמישי (5G), אך לנו הדבר לא ממש מהווה יתרון כרגע עקב חוסר הפריסה בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים