פוקס חושפת טריילר חדש לסרט קינגס מן: ההתחלה

קינגס מן: ההתחלה (באדיבות פורום פילם)

הסרט השלישי בסדרת “קינגסמן”, ארגון הביון החשאי והפרטי, עומד להגיע לבתי הקולנוע בפברואר הקרוב ובפוקס חושפים כעת טריילר חדש המציג את הדמויות וסיפור המקור של השירות החשאי. קינגס מן: ההתחלה (The King’s Man) יחזור אחורה בזמן על מנת לספר על תחילת דרכו של הארגון, תוך גיוסו של חניך ראשון, קונרד, בגילומו של האריס דיקנסון (Harris Dickinson), לסוכנות הביון העצמאית הראשונה.

העלילה של “קינגס מן: ההתחלה” תסוב סביב מלחמה גדולה המתרחשת באירופה, בעוד גרועי הרודנים ובכירי הפושעים בעולם מתאחדים וזוממים מלחמה זו, אשר צפויה להשמיד מיליוני אנשים. מול כוחות הרשע יעמוד הדוכס של אוקספורד בגילומו של רייף פיינס (Ralph Fiennes), שיצא למירוץ נגד הזמן על מנת לעצור אותם.

אל פיינס יצטרפו עוד כמה כוכבי קולנוע מוכרים, בהם ג’מה ארטרטון מ’קוונטום של נחמה”, דג’ימון הונסו מ”שומרי הגלקסיה” ו”שהאזאם“) מת’יו גוד מ”משחק החיקוי”, דניאל ברול מ”קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים” ו”ממזרים חסרי כבוד”, אהרון טיילור ג’ונסון מ”הנוקמים: עידן אולטרון” ו”יצורים ליליים” וסטנלי טוצ’י מ”משחקי הרעב”.

קינגסמן 3: ההתחלה יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-13.2.2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים