נטפליקס מכינה עונת סרטים חזקה ל-158 מיליון מנויים ברבעון הרביעי

לוגו נטפליקס

נטפליקס חשפה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של השנה ומציגה המשך עליה יציבה במספר המנויים המשלמים גם לאחר עליות המחירים שהגיעו ברבעונים האחרונים. את הרבעון סיכמה נטפליקס עם 158.3 מיליון מנויים משלמים, עליה של 21.4% משנה לשנה. תורמות גדולות לכך הן העונות החדשות של “דברים מוזרים” ו”בית הנייר” והסדרה החדשה “לא ייאמן”, שרשמו נתוני צפייה גבוהים במיוחד, כאשר ברבעון הרביעי צפויה החברה להציג מגוון רחב של סרטים משמעותיים.

אף שנתוני הצמיחה במנויים היו נמוכים במעט מהערכותיה המוקדמות של החברה עם גידול של 6.8 מיליון מנויים משלמים ברבעון מול הערכה שעמדה על 7 מיליון, עלתה מניית החברה במסחר המאוחר אמש (ד’, 16.10) בבורסת הנאסד”ק בקרוב ל-10%. בנטפליקס צופים המשך גידול יציב במצבת המנויים המשלמים גם ברבעון הרביעי של השנה ומספקים הערכה לגידול ב-7.6 מיליון מנויים לסך של 165.93 מיליון.

עיקר הצמיחה בבסיס המנויים הגיעה מהשווקים הבינלאומיים, בהם רושמת החברה עליה של 6.26 מיליון מנויים. סך המנויים בשווקים שמחוץ לארה”ב עומד על 97.71 מיליון, צמיחה של 33% משנה לשנה, בעוד בשוק האמריקאי רושמת החברה צמיחה של 6% בלבד עם סך מנויים של 60.62 מיליון בתום הרבעון השלישי.

ההכנסה הממוצעת ממנוי משלם של החברה (ARPU) צמחה ב-12% ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר, אולם בנטפליקס מציינים כי השפעות מטבע הובילו לצמצום הצמיחה לכדי 9% בלבד בשוק הבינלאומי, בעוד בארה”ב הציגה החברה צמיחה של 16.5% ב-ARPU.

במה צפו מנויי נטפליקס ברבעון השלישי?

התכנית הנצפית ביותר על ידי מנויי נטפליקס ברבעון השלישי של השנה הייתה, ללא ספק, העונה השלישית של הסדרה “דברים מוזרים”, זו משכה 64 מיליון צפיות בחודש הראשון שלאחר עלייתה לשירות הצפייה. אל דברים מוזרים הצטרפה גם הסדרה החדשה “לא ייאמן” (Unbelievable), שמשכה קהל צופים של 32 מיליון בחודש הראשון להקרנתה, כשהעונה השלישית של “בית הנייר” הובילה את הסדרות בשפות הזרות עם 44 מיליון צפיות בחודש הראשון.

גם הסרטים המקוריים שהוסיפה נטפליקס לשירות במהלך הרבעון השלישי עשו חיל, עם “אובססיה סודית” (Secret Obsession) שרשמה 40 מיליון צפיות ו”מסע של אמא” (Otherhood) שרשם 29 מיליון צפיות בחודש הראשון. אך בעוד מספרים אלו מרשימים, את כמות הצפיות הגבוהה ביותר לקח הסרט “נערה גבוהה” (Tall Girl), שרשם 41 מיליון צפיות בחודש הראשון.

ברבעון הרביעי של השנה צפויים להצטרף לחבילת התכנים של נטפליקס לא מעט סרטים חדשים עם שחקנים גדולים:

  • האירי / The Irishman – סרט בבימויו של מרטין סקורסזה ובכיכובם של רוברט דה-נירו, אל פאצ’ינו וג’ו פשי.
  • סיפור נישואים / Marriage Story – בכיכובם של סקרלט ג’והנסון ואדם דרייבר.
  • האפיפיורים / The Two Popes – עם אנתוני הופקינס וג’ונתן פרייס.
  • קוראים לי דולמייט / Dolemite is My Name (עולה ב-25 באוקטובר) – עם אדי מרפי.
  • מחתרת השישה / 6Underground – עם ראיין ריינולדס ובבימויו של מייקל ביי.
  • המכבסה / The Laundromat – עם מריל סטריפ, גארי אולדמן ואנטוניו בנדרס ובבימויו של סטיבן סודרברג.

הכנסותיה של נטפליקס ברבעון השלישי של השנה הסתכמו ב-5.24 מיליארד דולר, עליה של 31.1% משנה לשנה, כאשר בצד הרווח התפעולי רשמה החברה 980 מיליון דולר, עליה של כ-104% משנה לשנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים