נוקיה החלה בהפצת אנדרואיד 10 ל-Nokia 8.1

Nokia 8.1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Nokia 8.1 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

נוקיה החלה להפיץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10 למכשיר הביניים נוקיה 8.1 שנמכר בארץ בזמן הגעתו עבור תג מחיר של 1599 שקלים, לעומת שאר מכשירי הדגל שלה שעדיין ממתינים לקבלת מערכת ההפעלה העדכנית. העדכון החדש מביא עמו מספר פיצ’רים חדשים מהם יוכלו ליהנות משתמשי הדגם המוזכר מיד לאחר העדכון, כשביניהם נוכל למצוא כלים שיעזרו לנו להתפקס יותר במטלות ועוד.

ה-Nokia 8.1 הוא המכשיר הראשון המשתמש במערכת השבבים Snapdragon 710 אשר זוכה לקבל את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, מה ששם אותו צעד אחד קדימה לפני שאר המכשירים המשתמשים במערכת שבבים זו. עקב ההישג הזה, נוקיה ממשיכה להתגאות בכך שהיא דואגת לעדכן את כל המכשירים שלה הן מהשוק הגבוה והן מהשוק הנמוך למערכת ההפעלה העדכנית ביותר של גוגל לעומת יצרניות אחרות שלעתים שוכחות מכשירי ביניים מאחור.

אנדרואיד 10 על נוקיה 8.1

לאחר העדכון לאנדרואיד 10 משתמשי הנוקיה 8.1 יגלו כי לרשותם עומדים כעת מספר פיצ’רים נוספים, כשביניהם נמצא תמיכה בדרך חדשה לניווט, אפשרויות חכמות יותר למענה מהיר ועוד. בתחילה, המחוות מאפשרות לנו לנווט בין כל התפריטים במכשיר בדומה לשאר המכשירים המשתמשים באותה שיטה כמו האייפונים האחרונים או שאר ההתקנים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 10.

בנוסף לכך, המשתמשים יקבלו לרשותם מצב פוקוס חדש המאפשר לחסום אפליקציות שמעסיקות אותם מלבצע את המטלות אותן הם צריכים לסיים כך שאלו לא יפריעו להם יותר. יחד עם זאת, האפשרות להתרת גישה למיקום יכולה להתבצע כעת גם תוך בחירה באפשרות התרת שימוש רק בזמן הגלישה באפליקציה, זאת לעומת גישת ‘הכל או כלום’ שהייתה זמינה בלבד עד היום באנדרואיד 9 פאי.

מערכת ההפעלה החדשה מביאה עמה גם את האפשרות לשליטה על מכשירי הילדים שבבית באמצעות Family Link, כך שההורים יכולים לעקוב אחר הפעולות של ילדיהם ולקבוע שימוש באפליקציות היישר מהמכשיר שלהם. לבסוף, מגיעה האפשרות למענה חכם יותר באמצעות אפשרות לביצוע פעולות מוגדרות מראש לעומת מענה במילים בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים