מכשיר ה-Huawei Mate X המתקפל יושק במחיר 8,500 שקלים

Huawei Mate X (צילום: אוהד צדוק, גאדג'טי) Huawei Mate X (צילום: אוהד צדוק, גאדג’טי)

שמונה חודשים עברו מאז ראינו לראשונה את מכשיר הטלפון המתקפל של חברת וואווי, ה-Huawei Mate X, וכעת מודיעה החברה על השקתו הרשמית בשוק המקומי שלה בסין. את המכשיר תשיק החברה בסין ב-15 בנובמבר ובמחיר שיתחיל ב-16,999 יואן, הם כ-2,400 דולרים או כ-8,500 שקלים.

השקה רחבה יותר למכשיר עבור השוק הגלובלי עדיין לא נקבעה, והסיבה לכך ככל הנראה נעוצה בנוכחותה של החברה ב-Entity List של הממשל האמריקאי, אשר אוסרת על חברות אמריקאיות ליצור קשרים עסקיים עם החברות ברשימה. הדבר מונע מוואווי להציג את שירותי התוכנה של גוגל על גבי מערכת ההפעלה אנדרואיד, בהם חנות האפליקציות Google Play, המהווה חלק משמעותי עבור המשתמשים בשווקים הגלובלים.

ה-Mate X של Huawei מגיע עם מסך 8 אינץ’, ברזולוציית +Full HD, עם פאנל מסוג OLED ובפריסה של 2200×2480 פיקסלים. כשהוא במצב סגור, עומד גודל המסך על6.6 אינץ’ ומציע בזולוציה של1148×2480 פיקסלים בצד אחד, כשבצידו השני מסך בגודל 6.38 אינץ’ ברזולוציית תצוגה של 892×2480.

מערך הצילום המרובע של המכשיר מגיע עם חיישן 40 מגה-פיקסל ראשי עם מפתח צמצם f/1.8, חיישן 16 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה במיוחד במפתח צמצם f/2.2, מצלמה בעלת עדשת טלפוטו עם חיישן 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות עם זום אופטי וחיישן עומק (ToF).

מתחת למכסה המנוע של ה-Mate X ניתן למצוא את מערכת השבבים Kirin 980 ולצידה זיכרון 8GB RAM, רכיב אחסון בנפח 512GB עם אפשרות הרחבה עד 256GB נוספים עם כרטיס זיכרון ייעודי NanoMemory של החברה וסוללת 4,500mAh.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים