וואווי מכריזה על רצועות הכושר Huawei Band 4 ו-Honor Band 5i

רצועת HONOR 5I (מקור וואווי)

חברת וואווי (Huawei) הכריזה על צמד רצועות כושר חכמות חדשות, ה-Huawei Band 4 תחת שם המותג שלה ורצועת ה-Honor Band 5i ממותג ההונור (Honor) של החברה. שתי הרצועות מגיעות עם מסך צבעוני, זמן סוללה של עד 9 ימים ואפשרות למעקב שינה ו-9 פעילויות כושר שונות.

על אף השם הדומה, רצועת ה-Honor Band 5i שונה מרצועת ה-Honor Band 5 אותה גם סקרנו, כאשר היא תגיע עם מסך TFT צבעוני בגודל 0.96 אינץ’ ברזולוציה נמוכה יותר של 160×80. ההבדל הגדול בין הרצועות נמצא בצורת הטעינה החדשה בה הרצועה משתמשת, כאשר החברה שילבה חיבור USB בגודל מלא שמוסתר ברצועה ומאפשר לחבר אותה ישירות ליציאת USB רגילה.

רצועת ה-Huawei Band 4 זהה כמעט לגמרי ל-Honor Band 5i וההבדל בינהן נעוץ בעיצוב השונה מעט – רצועת ה-Honor Band 5i מגיעה עם עיצוב מעוגל וכפתור בית עגול ואילו ה-Huawei Band 4 מגיעה בעיצוב מלבני עם כפתור בית מלבני ולא עגול.

טעינת רצועת HUAWEI BAND 4 (מקור וואווי)

שתי הרצועות מגיעות במשקל של כ~24 גרם עם סוללת 91mAh שאמורה להספיק לפי וואווי לעד 9 ימי שימוש. הרצועות יגיעו עם עמידות למים לעומק של עד 50 מטרים (ATM5) ויאפשרו מעקב אחר 9 סוגי פעילויות ספורט שונות.

רצועת ה-Honor Band 5i תהיה זמינה במחיר של 159 יואן (כ~79 ש”ח) ורצועת ה-Huawei Band 4 תהיה זמינה במחיר של 199 יואן (כ~99 ש”ח).

בעוד השינוי לטעינה באמצעות חיבור USB רגיל חוסכת את הצורך במתאם טעינה יעודי, העובדה כי וואווי הקטינה את הסוללה לעומת ה-Honor Band 5 הרגיל ואת זמן הסוללה הרשמי לעד 9 ימים, מעלה מראש בעיה אפשרית בדמות זמן סוללה קצר במיוחד כפי שהתגלה בבדיקה שלנו ל-Honor Band 5.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים