דיווח: סיכוי גבוה ש-Galaxy S11 יגיע עם מצלמת 108 מגה פיקסל

Galaxy S10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) Galaxy S10 (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

חברת סמסונג (Samsung) הכריזה על סדרת ה-Galaxy S10 בחודש פברואר האחרון, וכשהוא נמצא פעם נוספת ממש מעבר לפינה, גזרת ההדלפות מתחילה לפעול ואנחנו מקבלים דיווח ראשון המספר לנו כי ישנו סיכוי גבוה שה-Galaxy S11 יכלול מצלמת 108 מגה פיקסל. את הדיווח הפיץ הבלוגר Ice Universe, אך הדבר אינו נאמר בוודאות מוחלטת.

עד למכשיר הדגל האחרון אותו הפיצה, סמסונג לא דגלה בשילוב של חיישני צילום עתירי פיקסלים במערך הצילום הראשי של מכשירי הדגל שלה. לדוגמה, ה-Galaxy S10 הגיע עם מערך צילום משולש המורכב מ-2 חיישני 12 מגה פיקסל וחיישן שלישי ברזולוציית 16 מגה פיקסל. חצי שנה אחריו קיבלנו את ה-Galaxy Note 10, וגם זה הגיע עם כמות פיקסלים זהה.

חשוב לציין כי חיישן ה-108 מגה פיקסל המדובר מגיע מבית סמסונג עצמה, כך שגם אם שיאומי השתמשה בו לפניה עם דגם ה-Xiaomi Mi CC9 Pro, סמסונג עדיין יכולה וייתכן כי תעדיף להשתמש בו לאחר בחינת תגובות הקהל למכשיר של שיאומי. במבחן הצילום של אתר DxOmark, החיישן הציג ביצועים מעולים עם איזון נכון בין כמות הרעש להבדלת הפרטים וקיבל ציון מוביל של 121 נקודות בין היתר בזכות החיישן הראשי.

הבלוגר הסיני מציין כי ישנו סיכוי גבוה שה-Galaxy S11 ישתמש בחיישן הנ”ל, אך עקב העובדה שזה בחר להגדיר את שילוב המצלמה החדשה כאפשרות בלבד, לא ניתן להסיק כי הדבר בטוח. חיישן ה-108 מגה פיקסל של סמסונג מגיע בגודל מרשים של 1/1.33 אינץ’, בעודו משתמש בטכניקת Pixel Binning על מנת להפיק תמונות סופיות ברזולוציית 27 מגה פיקסל לאחר שילוב 4 פיקסלים קרובים לאחד מהרזולוציה המקורית.

על סדרת ה-Galaxy S11 סמסונג צפויה להכריז ברבעון הראשון של 2020.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים