שירות התשלומים Facebook Pay יאפשר העברת כספים בוואטסאפ, אינסטגרם, פייסבוק ומסנג’ר

שירות התשלומים Facebook Pay (מקור פייסבוק)

חברת פייסבוק (Facebook) מצליחה להפתיע עם השקת שירות תשלומים חדש בשם Facebook Pay, שירות תשלומים שנועד לאפשר העברת כספים נוחה בין המשתמשים בפייסבוק, מסנג’ר, וואטסאפ ואינסטרגם, כאשר משתמשים יוכלו להעביר כספים, לשלם עבור שירותים ומוצרים ולתרום כסף לגיוסי כספים בשירותים השונים.

שירות התשלומים החדש של פייסבוק מגיע בזמן שפרויקט המטבע הקריפטוגרפי של החברה, הליברה (Libra), נקלע לקשיים עם נטישת חברות שתמכו בפרויקט ושימועים של החברה בנוגע אליו בסנאט האמריקאי, זמן שקשה להגדיר כאופטימלי להשקת שירות תשלומים חדש על אף שפייסבוק מדגישה כי ה-Facebook Pay יהיה מופרד לחלוטין ממטבע הליברה וחברת קליברה (Calibra).

שירות התשלומים החדש יתמוך בחברות האשראי העיקריות, כמו גם בפייפאל (PayPal), כאשר את הטיפול בתשלום לא תבצע פייסבוק עצמה אלא חברות שונות דוגמת PayPal, Stripe ועוד בהתאם לאזור בעולם בו יתבצע התשלום.

 

ביצוע תרומה דרך ה-Facebook Pay (מקור פייסבוק)

שירות התשלומים יהיה זמין החל מהשבוע בארה”ב בפייסבוק ובמסנג’ר, כאשר בשלב הראשוני השירות יהיה זמין לצורך גיוס כספים, העברת כספים בין אנשים, רכישת כרטיסים לאירועים ורכישות בתוך משחקים עם אפשרויות נוספות שיגיעו בהמשך.

בעוד מדובר על צעד הגיוני בעבור פייסבוק על מנת להגדיל את הכנסות החברה מביצוע התשלומים בשירותים השונים שלה, נותר לראות האם המשתמשים יאמצו את השירות החדש לאור ההיסטוריה הבעייתית, בלשון המעטה, של פייסבוק עם שמירה על המידע הפרטי שלהם, מידע שיוכל לכלול מעכשיו גם את פרטי האשראי שלהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים